پیگیری اشتغال فرزندان شهدا در دستگاه ها

۲ نظر

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انعقاد تفاهم‌نامه‌های استانی تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران را بستری برای ایجاد فرصت‌های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات‌رسانی به ایثارگران دانست.


 سعید اوحدی روز دوشنبه ۱۳ مردادماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک دهه ولایت، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران در استان‌های مختلف، گفت: این تفاهم‌نامه بستری برای ایجاد فرصت‌های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات‌رسانی به ایثارگران است.
وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه ایثار و شهادت، گفت: در حوزه فرهنگ دیگر نباید به دنبال برنامه‌های کلیشه‌ای و سنتی بود بلکه این حوزه نیازمند برنامه‌های خلاقانه و به‌روز است. در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید مسئله محور پیش رفت و برای حل آن‌ها کار کرد.
معاون رییس جمهور ادامه داد: در این مسیر باید از ظرفیت سایر دستگاه‌های فرهنگی مانند کانون‌های فرهنگی مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و سازمان صداوسیما به‌خوبی استفاده شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست صحبت‌های بسیار خوبی انجام شد. همچنین انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این جلسه حضور داشتند و قرار بر این شد تا موضوع بند «ج» ماده ۸۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با موضوع استخدام فرزندان شهدا در دستگاه‌های اجرایی پیگیری و حل شود.
اوحدی همچنین حرکت صحیح در مسیر تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید» را از اولویت‌های فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری دانست و بر اهمیت آن تاکید کرد.
در این جلسه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های سال ۱۳۹۹ معاونت فرهنگی و آموزشی، معاون تعاون و امور اجتماعی به بیان گزارش آخرین پیگیری‌های صورت گرفته در اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقده بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت با بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون بهداشت و درمان بنیاد به ارائه گزارش کارگروه بیمه (بند دوم مصوبات سیزدهمین و بند دهم دوازدهمین جلسه شورای معاونین) و بررسی شرایط مراکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی استان خراسان جنوبی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی از طریق ویدئوکنفرانس به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این استان در خصوص اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقده بین بنیاد و استاندار خراسان جنوبی پرداختند.

منبع : خبرگزاری میزان 

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای پیگیری اشتغال فرزندان شهدا در دستگاه ها

  • م
    محبوبه قاسمی طارمسری
    ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۷
    لطفا من ازسال95اومدم توی شرکت نفت ولی پیمانی هستم فرزند جانباز25درصد هستم ازشماخواهش عاجزانه دارم مرا رسمی کنین ممنون ازلطفتون من کارم هم سخت است وعمل زانو هم انجام دادم وپلاتین درپا دارم عمل آی سی ال پای چپ ورباط متحرک زانو همان پلاتین دارم آیا حق من نیست فرزند جانباز جنگ تحمیلی رسمی شوم بازهم ممنون ازشما ،😔😔
    • ب
      بهار
      ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵
      عزیزم اینجا از کی خواستید
      ماه پیش یک بخش نامه اومد تبدیل وضعیت
      شامل شما هم میشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ