پیگیری استخدام ۵۷هزار پرستار در کشور

در آستانه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر پرستاری نمونه کشوری و استانی کرمان قدر دانی شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان در این مراسم‌گفت:زمانی که دوران سخت و شرایط بحرانی پیش می آید فداکاری ها و ایثارها بیشتر به چشم می آید و در ایام کرونا جبهه درمانی کشور برای درمان و حمایت از بیماران جانفشانی وشهدایی رادر عرصه سلامت تقدیم کردند و این امر مارا به ایام کربلا و فداکاریهای حضرت زینب (س )نزدیکتر میکند.

استاندار کرمان هم در این جلسه با اشاره به روزهای سخت و شهادت برخی از پرستاران در جبهه سلامت استان گفت: الگوی شما پرستاران بانویی است که هم پرستار ی و هم صبوری و هم ایثارگری کرد .

زینی وند افزود : در ایام کرونا استان کرمان با اوج بستری بیماران با ۲۵۰۰ نفر روزهای بسیار سختی را گذراندند و در این دوران بهترین عملکرد را کادر درمان داشتند.

نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات پرستاران خواستار توجه بیشتر به این قشر زحمت کش شدند .

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم قدردانی از پرستاران دائمی باشد و حتی پس از شرایط سخت کرونایی هم از این قشر زحمت کش بازهم قدردان باشیم و خواستار مستند سازی زحمات کادر درمان در ایام کرونا شد .

پور ابراهیمی‌ هم نماینده دیگر مردم کرمان وراور در مجلس هم گفت:در این روزها آمار نگران کننده ای از مهاجرت کادر درمان شامل پزشکان و پرستاران را شاهد هستیم و باید با حمایت جدی از آنان از این اقدام‌جلوگیری شود.

وی گفت: درجلسات با حوزه نظام پرستاری اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری پیگیری شده و، باپیگیری استخدام ۵۷هزار پرستار در کل کشور ، تا کنون ۳۷هزار مورد آن موافقت صورت گرفته و اجرایی شده است و ۱۰تا ۱۵هزار نفر آن بلاتکلیف هستند، که مطالبه مقام معظم رهبری است و تا کسب نتایج نهایی پیگیر استخدام این قشر هستیم .

رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم با گرامیداشت روز پرستار گفت: جایگاه پرستاران هم در جوامع دینی و هم علمی بسیار والا و ارزشمند است به ویژه در ایامی که سختی هایش چندین برابر دوران گذشته بوده است .

منبع : خبر گزاری صداوسیما 

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستاران اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ