پیش بینی ۶۵۳ فرصت شغلی برای شهرستان روانسر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:۶۵۳ فرصت شغلی برای شهرستان روانسر در سال ۹۸ برای رسیدن به هدف گذاری کاهش سه درصدی نرخ بیکاری بر اساس سند اجرایی اشتغال پیش بینی شده است

پیش بینی ۶۵۳ فرصت شغلی برای شهرستان روانسربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ابلاغ و تحویل سند اجرایی اشتغال شهرستان روانسر گفت:تعداد ۶۵۳ فرصت شغلی برای شهرستان روانسر در سال ۹۸ برای رسیدن به هدف گذاری کاهش سه درصدی نرخ بیکاری بر اساس سند اجرایی اشتغال پیش بینی شده است .
وی با بیان اینکه نقش مردم در اشتغال مهم است گفت: در روانسر طرح های اقتصادی با سرمایه گذاری بالای یک میلیارد تومان مانند گردشگری و بوم گردی و صتایع کشاورزی در رونق تولید و اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار بسیار موًثر است .
دیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ما باید شهرت قاچاق را از مردم بگیریم و شهرت تجارت را به آن ها بدهیم.
عزیزی با اشاره به ابلاغ سند اشتغال سرپل ذهاب گفت: بر اساس مفاد سند اجرایی اشتغال تعداد ۲۸۹۵ فرصت شغلی برای رسیدن به هدف کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در پایان سال ۹۸ در شهرستان سرپل ذهاب پیش بینی شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ