پرونده استخدام مربیان سوادآموزی لرستان بدون یک مورد تخلف تایید شد

۴ نظر

به گزارش بازارکار ایرنا هاشم دالوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد مربیان سواد آموزی لرستان بیش از پنج هزار نفر است که از نظر فراوانی پس از استان سیستان و بلوچستان در رتبه دوم کشوری قرار داریم.


وی اظهار داشت: سه هزار و ۴۰۰ پرونده درخواست استخدامی در استان بررسی و در نهایت سه هزار نفر توسط کارگروه های شهرستان و استان تایید و به وزارت آموزش و پروش ارسال شدند که حتی یک مورد تخف اداری در این خصوص مشاهده یا گزارش نشد.
وی با بیان اینکه پرونده استخدامی مربیان سوادآموزی لرستان جزء سالم ترین پرونده های کشور بوده اند ادامه داد: ۲۰۰ پرونده اعتراضی نیز در تهران بررسی و در نهایت بیش از ۱۰۰ فقره تایید نهایی شد.

دالوند گفت: پرونده یکهزار و ۴۰۰ مربی نیز برای استخدام در شهرستان های تهران ارسال شده که تاکنون حدود یکهزار نفر در این استان مشغول بکار شده اند و ۲۰۰ پرونده استخدامی دیگر نیز در لرستان در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ نفر نیز در الیگودرز، ازنا، دورود، سیلاخور، بروجرد و اشترینان بکارگیری شده اند و با وجود کمبود نیروی انسانی اما اعتبار لازم برای جذب مابقی مربیان تامین نشده و استخدام آنان به سال آینده موکول شده است.
وی گفت: اکنون جمعیت بیسواد استان طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۸۶ هزار و ۳۹۴ نفر بوده که تا پایان سال گذشته ۲۹ هزار نفر از این تعداد تحت آموزش قرار گرفتند و ۱۱ هزار نفر آنان در آزمون نهایی قبول شده اند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان جمعیت بیسواد ۶ سال به بالای کشور را بیش از هشت میلیون نفر عنوان کرد و افزود: سهمیه آموزش بیسوادان استان در سالجاری نیز ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که تاکنون بیش از ۷۰ درصد این تعداد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفته اند.
دالوند در خصوص هزینه های ریشه کنی بیسوادی توضیح داد: برای دوره های سواد، انتقال و تحکیم به ترتیب برای هر نفر ۹۷۰ هزار، بیش از یک میلیون و ۱۰۰،و حدود ۲۰۰ هزار تومان نیاز است که این سرانه پس از انجام آزمون و قبولی، به مربیان اختصاص می یابد.
وی گفت: نرخ باسوادی لرستان ۹۲.۵ درصد است و در رده استان هایی همچون ایلام، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و هرمزگان قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای پرونده استخدام مربیان سوادآموزی لرستان بدون یک مورد تخلف تایید شد

  • ا
    از شهرستان دورود
    ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸
    دزدی معنیش فقط این نیست که از دیوار کسی بالا بری دزدی معنی های زیادی داره همینکه حق رو به ناحق بدی این خودش دزدی محسوب میشه
    من که در حقم ظلم شده حقم ضایع شد من که راضی نیستم خدای من هم راضی نیست خدا ظالمان رو نابود کنه
    • ا
      از شهرستان دورود
      ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴
      شهرستان دورود لرستان رئیسش ماشاالله بیرانوند خیلی پارتی بازی کرده در حق خیلیا ظلم کرده اقای دالوند هم پشتشه و تشویقش کرده
      من که نمیگذرم خدای من هم نمیگذره
      • ا
        از دورود لرستان
        ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
        والا بخدا قسم همش تخلف همش پارتی بازی و همش حق کشی بوده
        • ا
          اموزشدهنده لرستان
          ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۲۱
          واقعآ تو لرستان هیچ تخلفی نبوده ؟؟؟!
          هیچ پارتی بازی نشده ؟؟؟!
          در حق هیچ اموزشدهنده ای اجحاف نشده ؟؟؟!

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ