پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند

۱ نظر

سختی کار برای پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی درمانی در راستای افزایش ضریب K خدمات پرستاری در حال بازنگری است.

عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این راستا تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای پرستاران شاغل در بخشهای شیمی درمانی در کل کشور اختصاص یافته است.

او با تاکید بر لزوم تعاملات و افزایش روزهای مرخصی استحقاقی پرستاران شاغل در بیمارستان های ویژه بیماران مبتلا به سرطان افزود: طراحی و ارتقاء حوزه علمی پرستاری انکولوژی از برنامه های در دست پیگیری این معاونت است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای برنامه تعرفه گذاری خدمات پرستاریادامه داد: این برنامه که عملیاتی شده از جنبه حرفه ای و هویتی بسیار حائز اهمیت است و لازم است برای ادامه اجرای مناسب این برنامه بازخوردهای عملیاتی از محیط بیمارستانی به وزارت بهداشت ارائه شود.

عبادی با تاکید بر مثبت بودن رویکرد پرستاری در بیمارستان امید مشهد بیان کرد: نگاه مردم محور در کادر پرستاری این بیمارستان مشهود است و نشان دهنده میزان بالای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار مشاغل سخت و زیان آور اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پرستاران شاغل در بخش‌های شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند

  • A
    Artin
    ۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
    سختی کار باید به 2 قسمت درجه بندی شود. 1.شدید 2.متوسط. اگر شغلی در زیرمجموعه شدید قرار گرفت با 20 سال وبدون شرط سنی و با 30 سال حقوق ومزایا بازنشسته شود واگر شغلی زیر مجموعه متوسط قرار گرفت با 25 سال وبدون شرط سنی وبا 30 سال حقوق ومزایا بازنشسته شود وهمچنین کلا سقف سابقه بیمه در مشاغل سخت وزیان اور باید 30 سال باشد چه شدید و چه متوسط وباید سقف سابقه بیمه 35 سال در مشاغل سخت برداشته شود وهمچنین باید قانونی وضع شود که اگر شخصی تا 28 سال سابقه بیمه در شغلی داشته باشد دیگر نباید با قانون مشاغل سخت وزیان اور بازنشسته شود وتا دو سال دیگر کار کند وبا 30 سال سابقه بازنشسته شود چون شخصی که تا 28 سال در شغلی دوام اورده و 2 سال دیگر 30 سال را پر میکند حتما شغلش سخت نبوده که توانسته 28 سال در ان شغل بماند. ... برای رانندگان ماشینهای سنگین زحمت کش که به تعداد انگشتان دست راننده خانم در انها وجود دارد سازمان تامین اجتماعی استناد میکند به دلیل اینکه خانوم در این شغل مشغول به کار میباشد پس جزو مشاغل سخت قرار نمیگیرد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ