پرداخت ۵۱ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال روستایی در زنجان

صندوق کارآفرینی امید در زنجان برای ایجاد اشتغال روستایی ۷۲۲ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان ؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق با پرداخت ۷۲۲ فقره تسهیلات، برای ‌هزار و ۳۱۳ نفر در روستاهای استان اشتغال ایجاد کرده است. پرداخت ۵۱ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال روستایی در زنجان
بداللهی افزود: از ابتدای اجرای قانون اشتغال روستایی صندوق استان ۵۱۳ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش برای متقاضیان استان پرداخت شده است.
گفت: این صندوق حامی کسب و کارهای خرد و کوچک ، توسعه زنجیره های تولید ، توزیع و فروش محصولات ، فعالیت و تولیدات شرکت های دانش بنیان ، صندوق های خرد محلی زنان روستایی ، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم‌گردی در استان است.
عبداللهی خاطر نشان کرد: اجرای طرح حمایتی هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار و حمایت از صندوق های خرد محلی در اولویت سیاست ها و اهداف صندوق کارآفرینی امید قرار دارد.
وی یادآوری کرد: به همین منظور بر اساس هدفگذاری صندوق کارآفرینی امید مقرر شده در هر شهرستان یک روستا به عنوان روستای هدف یکی از محصولات تولیدی و اشتغال باشد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: در استان زنجان روستاهایی در بخش آبزی پروری، چاقو سازی و تولید نان بستنی فعالیت می کنند که این روستاها به مرحله ای رسیده اند که مصداق یک روستا یک محصول هستند و برنامه روستای بدون بیکار را نیز اجرا می کنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ