پرداخت ۳۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی درچهارمحال وبختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی درچهارمحال وبختیاری خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، ملک محمد قربان پور بعد از ظهر شنبه در ستاد اشتغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت ۳۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی درچهارمحال وبختیاری، اظهار داشت: یک هزار و ۶۳۳ طرح اشتغال روستایی و عشایری به بانک ارسال شده است.
وی عنوان کرد: از این تعداد۵۵۶ طرح برگشت داده شده است.
۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت در حال بررسی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به طرح های اشتغال روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری در حال بررسی است.
وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان چهارمحال و بختیاری وضعیت بسیار خوبی ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تسهیل گری بانک ها در پرداخت تسهیلات این بخش ضروری است، بیان کرد: این تسهیلات نقش مهمی در ایجاد اشتغال در روستاهای چهارمحال بختیاری خواهد داشت و موجب کاهش نرخ بیکاری در این استان می شود.
وی بیان کرد: جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین اهداف مسئولان به شمار می رود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال از مهمترین اولویت های مسئولان چهارمحال بختیاری به شمار می رود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ