پرداخت ۳۰ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در ابرکوه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: بانک‌های عامل در ابرکوه به ۶۹ نفر در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده اند.

ناصر زارع در جلسه گروه کاری اشتغال و کارآفرینی ابرکوه ضمن ارائه گزارش وضعیت ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد اشتغال گفت: دستگاه‌های شهرستان در سال جاری موظف به ثبت هزار و ۴۳ نفر اشتغال در این سامانه هستند که تا کنون با ثبت تعداد ۴۵۳ نفر توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف، ۴۳ درصد از اهداف محقق شده است.
او با اشاره به ابلاغ تسهیلات مشاغل خانگی و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل افزود: مبلغ ۷۲ میلیارد ریال به شهرستان ابلاغ و تخصیص یافته که با همکاری دستگاه‌های اجرایی تعداد ۱۷۳ نفر از متقاضیان اعم از مستقل و پشتیبان شناسایی و برای اخذ تسهیلات بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال به سه بانک عامل توسعه تعاون، رفاه کارگران و پست بانک معرفی شده اند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تاکنون بانک‌های عامل به ۶۹ نفر در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده و عملکرد مناسبی در این زمینه داشته اند.
او بر لزوم برپایی بازارچه دائمی مشاغل خانگی بانوان در ابرکوه تاکید کرد و اظهار داشت: طرح‌های مشاغل خانگی که تسهیلات دریافت کرده اند، می‌توانند محصولات خود را از طریق بازارچه مشاغل خانگی به نمایش و فروش بگذارند و افراد دیگر هم با حضور در این بازارچه‌ها تشویق شوند که در راستای اشتغالزایی گام بردارند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان یزد

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ