پرداخت ۲۸۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تاکنون ۲۸۲ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اشتغال روستایی در استان مرکزی پرداخت شده است.


به گزارش بازاراکار به نقل از مهر، محمد تقی آبایی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: مجموع اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی استان ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است که از این رقم ۲۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: طرح های اشتغال روستایی معرفی شده استان به بانک تاکنون با اعتباری به مبلغ ۳۹۵ میلیارد تومان بوده است که ۴۰ درصد بیش از رقم تخصیصی است.
آبایی افزود: تاکنون رقم پرداختی یا قابل پرداخت برای دستگاه های حمایتی و سایر اقشار استان برای یک هزار و ۶۳۲ طرح با اعتبار ۲۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که معادل ۸۰ درصد رقم تخصیصی است.
وی عنوان کرد: کل رقم تسهیلات سایر اقشار استان ۲۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که از این رقم ۶ درصد بیشتر مصوبه داریم یعنی ۲۳۵ میلیارد تومان در بانک های عامل مصوبه وجود دارد که شامل ۹۷۲ طرح است و ۹۵۴ طرح نیز با اعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معادل ۹۷ درصد رقم تخصیصی است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: در خصوص تخصیص سهم دستگاه های حمایتی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مانند بنیاد شهید و بهزیستی با مشکل مواجه هستیم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ