پرداخت عادلانه مزد در افزایش اثر بخشی نیر کار موثر است

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از افزایش حداقل دستمزد نیروی کار، پرداخت عادلانه مزد در افزایش اثر بخشی نیر کار را موثر دانست.

بهروز رحیم زاده در سفر به شهرستان پارس آباد با نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد دیدار و گفت وگو کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تشریح عملکرد و اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در سال گذشته افزود: صیانت از نیروی کار، تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما، صیانت از فرصت‌های شغلی و حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفریانان و بهبود فضای کسب و کار از جمله اهم اقدامات این اداره کل در سال گذشته است.
در ادامه این دیدار عباس جهانگیرزاده با تشکر از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الله عبدالملکی و اعلام حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های این وزارت اظهار امیدواری کرد: تعامل مناسب دستگاه‌های اجرائی با مجلس شورای اسلامی باعث به اجرا درآمدن برنامه‌ها و در نهایت ارائه خدمات مطلوب به مردم خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله سوار با حمایت از مصوبه شورای عالی کار در تعیین حداقل دستمزد کارگران اظهار کرد: پرداخت مزد عادلانه به نیروی کار در میزان اثربخشی و بهره‌وری آنها تاثیر مستقیم دارد.
وی در ادامه از اقدام دولت مبنی بر مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها حمایت کرده و گفت: با اجرای برنامه‌های دولت شاهد شکوفایی و رشد اقتصادی کشور خواهیم بود.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ