پرداخت حق الزحمه و خرید خدمت معلمان تا چند روز آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسئله پرداخت حق‌الزحمه و خرید خدمت معلمان حل شده و تا چند روز دیگر پرداخت می‌شود.به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش پرورش امروز در گردهمایی مشترک مدیران و نمایندگان معلمان مدارس استان اصفهان با وزیر آموزش و پرورش در فلاورجان با اشاره به پرداخت حق الزحمه و خرید خدمت معلمان تا چند روز آینده گفت: در جلسه ای که با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور داشته ایم مسئله پرداخت حق الزحمه و خرید خدمت معلمان حل شده و تا چند روز دیگر پرداخت می شود.

سیدمحمد بطحایی افزود: سال آینده خرید خدمات و حق الزحمه معلمان هم ماهانه پرداخت می شود.

وی در ادامه گفت: بحث آموزش و پرورش روند رو به رشدی دارد و اولین اعتبارات مسیر خود را پشت سرگذاشته و در سال آینده خبرها و روزهای بهتری برای فرهنگیان خواهد بود.

بطحایی

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به نقش صداوسیما اشاره کرد و گفت: رسانه ملی باید پاسخگوی مردم باشد و جوابیه ها باید از صداوسیما منتشر و پخش شود. صداوسیما به عنوان یک رسانه ملی باید جوابگوی مردم باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان سه هدف آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید گفت: تحول در محتوای آموزش، تحول در مدرسه محوری که خود مدارس باید اجرا کنند و تشویق مدیران که خلاقیت و شادی را در مدارس ایجاد می کنند از این اهداف است.

وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز یکشنبه هفته آینده گفت: مدارس کشور روز ۲۱بهمن تعطیل نیست.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ