پرداخت حق‌التدریس معلمان تهران در اردیبهشت ماه

۱ نظر

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از پرداخت حق التدریس معلمان رسمی پایتخت در اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهر تهران در خصوص مطالبات فرهنگیان شهر تهران اظهار داشت: حق التدریس شاغلین تا آخر آبان ماه پرداخت شده است و خبر داریم که همکاران ما در ستاد تلاش می کنند تا در اردیبهشت ماه مابقی حق‌التدریس معلمان رسمی را پرداخت کنند.

وی درباره حق الزحمه امتحانات نیز گفت: حق الزحمه امتحانات از جمله مواردی است که در حال پیگیری است و امیدواریم وزارتخانه بتواند به زودی پرداخت کند.

باقری در خصوص برنامه های آموزش‌ و پرورش در هفته معلم بیان کرد: اصل برنامه هفته معلم در مدارس است و دانش آموزان و اولیای آنها از معلمان تجلیل می کنند.

وی با بیان اینکه چند برنامه متمرکز در هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: چند برنامه بزرگ دیدار در طول سال گذشته با مدیران مدارس، دبیران تربیت بدنی و معاونان و مربیان پرورشی داشتیم و در نظر داریم این برنامه برای معلمان نمونه تهران نیز برگزار شود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پرداخت حق‌التدریس معلمان تهران در اردیبهشت ماه

  • ن
    نظر ی
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۵۴
    سلام
    چرا آموزش وپرورش تکلیف ما را مشخص نمی کند ما بخدا از سرگردانی و بلا تکلیفی دیگه خسته ایم آزموده را آزمودن خطاست بعد از چند سال حالا ب فکر صلاحیت ما هستید اگر نداریم سر کلاس فرزندان شما چه می کردیم که حالا ب فکر افتادید ما جوانیمان رفت باید چکار بکنیم هزینه مسکن و خانواده و .....را چگونه تامین بکنیم تورا خدا تکلیف ما را روشن بکنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ