پرداخت بیش از ۸۰۰میلیارد وام اشتغال به مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران: ۸۳۳میلیارد میلیون تومان وام اشتغال از ابتدای سال تاکنون به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سیدعلی اصغر رضایی با اشاره به پرداخت ۸۳۳میلیارد تومان وام اشتغال در استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲هزار و ۹۴۱فرصت شغلی جدید برای مددجویان ایجاد شده که در مقایسه با پارسال یک و نیم برابر شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران افزود: تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت، اعتبارات بانک توسعه اشتغال روستایی، اعتبارات کارفرمایی، هم افزایی مهر ایران و هم افزایی صندوق کار آفرینی امید به مددجویان اعطا شده است.
به گفته رضایی ۲۱۲میلیارد تومان اعتبار امسال برای مددجویان کمیته امداد در استان اختصاص داده شده که در مقایسه با پارسال ۲برابر شده است.
او با اشاره به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت به مددجویان افزود: در هفت ماه نخست امسال حدود ۶هزار نفر از مددجویان به منظور توانمند سازی خانوار‌های زیرپوشش این نهاد در رشته‌های مختلف مهارت کسب کرده اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه این آموزش‌ها در سرفصل مهارت آموزی، مقدماتی، پایدار سازی توسعه، کارآفرینی و حرفه آموزی ارائه شده افزود: از این تعداد ۲ هزار ۷۱۵ نفر آموزش های مقدماتی، هزار و ۵۰۵ نفر پایدارسازی و هزار و ۸۵۹ نفر آموزش های مهارتی را فراگرفتند.
رضایی گفت: کمیته امداد امام خمینی با آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای، مددجویان را از طریق موسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی به صورت مستقیم به کارفرمایان معرفی می‌کند تا مشغول به کار شوند.
یادآور می شود در استان ۸۰ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره‌مند هستند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما 

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ