پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده

۳ نظر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: برای پرداخت حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، حقوق سرباز معلمان و حقوق حق‌التدریسان آزاد هیچ مشکلی نداشتیم.
وی ادامه داد: یکسری موارد است که غیر از حقوق ثابت و به غیر از بند «و» هستند که در تعهد ماست که می‌توان به حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی و معلمان خارج از کشور، حق التدریس شاغلین، اضافه کار پرسنل اداری، حقوق مقرری‌‌بگیران و مطالباتی که از سال ۹۶ به سال ۹۷ منتقل شده است، اشاره کرد.
الهیار ترکمن گفت: ۷۹۰ میلیارد تومان تخصیص در خزانه داریم که این تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و در خزانه است؛ باید خزانه با توجه به نقدینگی که دارد به ما پرداخت کند؛ پیگیر هستیم و قول‌های اولیه داده شده است و در هفته آینده قبل از پایان سال قطعاً پرداختی داریم.
وی افزود: اگر ۷۹۰ میلیارد تومان را بتوانیم بگیریم حدود ۴ ماه خرید خدمات آموزشی،۳ ماه حق‌التدریس شاغلین، ۳ ماه اضافه کار پرسنل و تمام مطالبات سال ۹۶ را صفر می‌کنیم ولی اگر این سطح نقدینگی کمتر پرداخت شود، به فراخور روی آن تاثیر می‌گذارد که ما با توجه به آن پول، اولویت‌گذاری می‌کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان حقوق سربازان در سال ۹۸ اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده

  • ک
    کارکنان آموزش پرورش هرمزگان
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲
    با سلام قولی که وزیر و معاون وزیر در مورد پرداختی فرهنگیان دادند تا امروز پرداخت نگردند حق ماموریت یگساله و اضافه کار چهار ماه اخر سال 97 اخه ما رانندگان بدبخت چه گناهی کردیم که حق ما را ندهند شب و روز تو جاده به امید اینکه آقایون ماموریت را پرداخت کنند الان بعد عید شرمندخ زن و بچه‌ها مون هستیم کسی هست رسیدگی کنه
    • ا
      احمو
      ۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸
      با سلام . خلاصه حقوق بازنشستگان در سال 98 برای کشوری و لشگری چقدر اضافه شد ه لطفا توضیه دهید تا واقعیت مشخص گردد
      • م
        مجتبی
        ۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۳۹
        با سلام الان که 7 فروردین 98 است حق التدریس سال تحصیلی 97 پرداخت نشده در صورتی که فرموده بودند تا پنجم پرداخت خواهد شد متاسفانه هنوز خبری نیست

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ