وزیر آموزش و پرورش هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی معلمان را اجرا و استخدام نهضتی‌ها را تعیین تکلیف کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر بنده ابتدا به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی معلمان و تعیین استخدام نهضتی‌ها و مربیان قبل از سال ۹۲ و بعد از آن است.
وی افزود: از وزیر دفاع می‌خواهم در خصوص همسان سازی هرچه سریع‌تر حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح اقدام کند، همچنین از وزیر نیرو می‌خواهم در خصوص خاموشی‌ها و قطعی برق شهرستان‌های مرزی که متاسفانه موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش تصادفات و جرائم شده اقدام کند.

نماینده مردم سلماس خطاب به وزیر صمت درباره کمبود، آهن سیمان و همچنین نان و قیمت مواد غذایی اظهار کرد: این کشور متعلق به تمامی مردم است، متعلق به عده ای خاص نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه پس از گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، هنوز منابعی را به استان‌ها اختصاص نداده است در حالی که از نظر منابع نفتی و گازی بالاترین رتبه دنیا را داریم، اما متاسفانه قیر برای آسفالت راه‌های روستایی واگذار نشده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ