وزارت بهداشت طی دو مرحله ۲۰ هزار نفر استخدام می‌کند

۳ نظر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر را گرفته‌ایم و ۱۰ هزار نفر دیگر در مرحله دوم استخدام می‌شوند.


به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دماوند که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات بیمارستان سوم شعبان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از امروز و در نمایشگاه الکامپ، پرونده الکترونیک سلامت بر روی تلفن همراه قابل رویت خواهد بود و از این پس مردم با پیوستن به پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند از طریق تلفن همراه شان، اطلاعات مربوط به پرونده الکترونیک و موارد مربوط به سلامت خودشان را مشاهده کنند و بتوانند اقدام به نوبت گیری از مراکز درمانی کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بحث کمبود نیرو در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دماوند اشاره کرد و گفت: بحث کمبود نیرو مربوط به بیمارستان‌های دماوند نیست، بلکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با این مشکل روبرو است و تلاش ما این است که اولاً نیرویی را بیکار نکنیم و نیروهای قراردادی را به استخدام پیمانی رسمی تبدیل وضعیت کنیم و در این راستا، مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر را گرفته‌ایم و ۱۰ هزار نفر دیگر در مرحله دوم استخدام می‌شوند و امیدواریم که به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این زمینه کمک کنیم.
وی در خصوص وضعیت اورژانس در کشور، گفت: بیش از ۳۰۰۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ثابت در سطح کشور داریم و یکی از بهترین اورژانس‌های شرق مدیترانه از نظر سیستم و دسترسی مردم در ایران وجود دارد، سعی ما این است که پایگاه‌های اورژانس را در کنار مراکز جامع خدمات سلامت که قرار است در مناطق روستایی، ۱۶ ساعت در شبانه روز فعالیت کنند، مستقر کنیم.
وزیر بهداشت یادآور شد: مطالعه کشوری در خصوص جانمایی پایگاه‌های اورژانس در حال انجام است و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس جدید در حال توزیع است، خوشبختانه یک هزار دستگاه آمبولانس کمک دار جدید برای مناطق کوهستانی را خریداری می‌کنیم تا کمبودهای انتقال بیماران و مصدومان، برطرف شود.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اخبار لحظه به لحظه وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای وزارت بهداشت طی دو مرحله ۲۰ هزار نفر استخدام می‌کند

  • م
    م
    ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶
    از بس زمان استخدام عقبش انداختن دیگه نمیشه این مطالب رو باور کرد....
    پارسال قرار بود 17000 استخدام کنن کو؟؟؟؟
    این از آزمون 98 که معلوم نیست آخر عاقبتش چی بشه؟؟؟
    واقعا یه خبر موثق بدید مسئولین محترم
    • ع
      عادل
      ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲
      سلام.منظورش چیه ازسال قبل گفته شده تیرماه الان میگن نیروی قراردادی می خواهند یعنی چی
      • س
        سعیده
        ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱
        منم نمیفهمم گیج شدم و کل برنامه های زندگیم ب هم ریخته

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ