وزارت آموزش و پرورش شرایط استخدام معلمان خرید خدمت را فراهم کند

۲ نظر

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها به شرایط بد اقتصادی معلمان خرید خدمت گفت: درخواست ما از وزارت آموزش و پرورش این است که در سریع‌ترین زمان نسبت به استخدام معلمان خرید خدمت اقدام کند.

محمد کریم عزیزی گفت: استان سیستان و بلوچستان از لحاظ جمعیت روستایی دومین استان پرجمعیت کشور است سیستان و بلوچستان در جنوب کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که یکی از مشکلات اساسی آن در حوزه آموزش و پروش می باشد.

وی گفت : معلمان خرید خدمت شرایط شغلی و اقتصادی مناسبی ندارند به طوری که این نیروها ۸ سال در بدترین شرایط آب و هوایی و در شرایط سخت کرونایی با کمترین حقوق و دستمزد در خط مقدم تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت بوده اند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: استان سیستان و بلوچستان ۴۲۰۰ نفر نیروی خرید خدماتی دارد ، اظهار داشت: از این تعداد ۲۲۰۰ نفر در جنوب استان هستند و استان سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد نیروهای خرید خدمت در کشور را دارد و بلاتکلیفی این معلمان می‌تواند موجب بی‌انگیزگی و آسیب به نظام آموزشی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها خطاب به وزیر آموزش و پروش گفت : وزیر آموزش و پروش یک روز خودش را جای معلمان خرید خدمت مشغول در سیستان و بلوچستان بگذارد تا ببیند وضعیت کاری و اقتصادی این معلمان چگونه است ، وضعیتی که شامل همه معلمان خرید خدمت است و در این شرایط سخت اقتصادی به سختی می‌توانند زندگی خود را بگذرانند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها بیان کرد : وزارت آموزش و پرورش باید در سریع ترین زمان ممکن وضعیت این معلمان را تعیین تکلیف کند و از آنجایی که با کمبود نیرو مواجه است باید یک ساختار استخدامی مطلوب برای این قشر زحمت کش فراهم کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای وزارت آموزش و پرورش شرایط استخدام معلمان خرید خدمت را فراهم کند

  • م
    من
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳
    پ مربیان پیش دبستانی بعد92چی
    • م
      مر
      ۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
      پس مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی چی میشن اینا هم اوضاع خوبی ندارن نه حقوق نه هیچی

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ