همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده که همسان سازی و رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ به دولت و تکلیف پرداخت نود هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: خوشبختانه دولت در هر حال به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی اعتقاد داشته و متعهد است.

وی افزود: بنده پس از رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس با آقای سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی صحبت کرده‌ام و وی بیان کرد رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده که بحث همسان سازی و رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

بابایی کارنامی بیان کرد: دولت مکلف است که سالانه بخشی از بدهی خود را به سازمان اجتماعی بپردازد و این توافق بین دولت و مجلس صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: بازنشستگان نگران نباشند چرا که پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان به مرور انجام خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ