هدف گذاری برای ایجاد سه هزار و۹۵۰ فرصت شغلی جدید در سال ۹۹

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان،گفت: برای سه هزار و۹۵۰ فرصت شغلی جدید در سال ۹۹ در استان زنجان هدف گذاری شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری، گفت: هدف گذاری برای ایجاد سه هزار و۹۵۰ فرصت شغلی جدید در سال ۹۹ مورد تاکید کمیته است.


وی اظهار کرد: درسال گذشته با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان سه هزار و۶۹۵ فرصت شغلی وکاریابی ایجاد شد و کمیته امداد در طول بیش از چهار دهه فعالیت خود خدمات ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف به جامعه هدف ارائه کرده است که نمونه بارز آن رزمایش همدلی که در استان زنجان از طریق ۱۸ آشپزخانه ۱۱۳ هزار ۷۰۰پ رس غذای گرم وقریب به ۳۲ هزار بسته سبد غذایی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان که از طریق مراکز نیکوکاری، مردم وخیران مساعدت شد.
مدیرکل کمیته امداد زنجان، با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و۶۹۵ فرصت شغلی وکاریابی باتسهیلاتی بیش از ۸۷ میلیارد تومان ایجاد شده است، گفت: امسال هدف گذاری شده است سه هزار و ۹۵۰ فرصت شغلی جدید با اعتباری قریب به ۱۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند ایجاد شود.
صفری تهیه مسکن وسرپناه را یکی دیگر از اضلاع توانمندسازی مددجویان تحت حمایت عنوان کردوگفت: درسال گذشته برای احداث، خرید وتعمیرات دوهزار و۲۳۴ قلم خدمت مسکن به مددجویان تحت حمایت استان ۱۵ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به ارائه بیش از ۲۲ هزار آموزش مددجویان اشاره کردوافزود: این آموزش‌ها در راستای مهارتهای زندگی، سبک زندگی دینی، تاب آوری وکنترل خشم واضطراب وبیشتر در محل زندگی افراد ارائه شده است.
صفری با بیان اینکه خدمات این نهاد در استان به گروهای مختلف تحت حمایت ارائه می‌شود، تصریح کرد :۲۸ هزار خانواده با جمعیتی ۵۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات این نهاد بهره مند هستند که می‌توان به هزار و۲۹۰ نفر ایتام ،۱۵ هزار زن سرپرست خانوار، قریب به ۱۹ هزار سالمند اشاره کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ