نحوه استخدام اعضای هیئت علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

ارتباط خوب صنعت و اهالی دانشگاه با تلاش روابط عمومی در دوران کروناابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رصد اشتغال زایی فارغ التحصیلان این دانشگاه در چند سال اخیر، اظهار کرد: طبق آمار و اطلاعاتی که به دست آورده ایم ورودی‌های سال ۹۳ یا ۹۴ بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شده اند.

او افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای حدود ۶۴ درصد از دانشجویان خود را در رشته‌های گوناگون وارد بازار کار در بخش خصوصی، خود اشتغالی و کارآفرینی می‌کند.

صالحی عمران با اشاره به نحوه استخدام اعضای هیئت علمی در این دانشگاه اظهار کرد: اعضای هیئت علمی برای اینکه بتوانند به این سمت دست یابند باید در فراخوان شرکت کنند. تفاوتی که به نسبت سایر دانشگاه‌ها داریم این است که توانایی‌ها و کار‌های عملی شان باید به مدت ۲ سال در حوزه و تخصص مد نظرشان به عنوان سابقه کاری حساب شود تا بتوانند عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شوند و یک سال هم حتما باید در صنعت کارآورزی کنند و تجربه به دست آورند.
عملکرد روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در دوران اپیدمی کرونا

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره عملکرد روابط عمومی این دانشگاه در زمان اپیدمی ویروس کرونا گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از روابط عمومی‌های فعال دانشگاهی را دارد که سعی می‌کند ارتباطات ما را با جامعه هماهنگ کند. به عنوان جامعه نسل سوم با عنوان ارتباط با جامعه شناخته شده ایم.

او با بیان اینکه ارتباط جامعه با دانشگاه در ارتباط وصفی شناخته می‌شود، تاکید کرد: روابط عمومی دانشگاه نباید در این حوزه تنها خبر ساز باشد، بلکه باید خبر‌های جریان ساز در حوزه دانشگاه را افزایش دهد تا کیفیت‌های آموزشی، مهارت اولیه و ... را در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارتقا بخشد.

صالحی عمران در پایان یادآوری کرد: خداروشکر روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این دانشگاه در دوران اپیدمی ویروس کرونا بسیار فعال بود. یکی از عملکرد‌های مثبت روابط عمومی دانشگاه در این موضوع بود که ارتباط خوبی بین صنعت و اهالی دانشگاه ایجاد کرد و در واقع این دو قشر را به یک دیگر متصل کرده است تا کمک یار پیشرفت و ارتقای فعالیت‌های دانشگاه شود تا ارتباط ما با اهالی جامعه از قبیل خیرین، کارفرمایان و ... را حمایت کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ