میزان حقوق سرباز معلمان اعلام شد

۳ نظر

بر اساس بخشنامه «حقوق و مزایای کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی در سال ۱۴۰۰» که به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد، میزان حقوق سربازمعلمان مشخص شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس بخشنامه «حقوق و مزایای کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی در سال ۱۴۰۰» که به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد، میزان حقوق سربازمعلمان مشخص شد.

بر اساس این بخشنامه که توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ابلاغ شد، دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح در مورد ابلاغ «حقوق و مزایای کارکنان وظیفه، مامور به دستگاه های غیرنظامی در سال ۱۴۰۰»، ضریب ریالی سال ۱۴۰۰ برای کارکنان وظیفه مامور به میزان ۳۰۴۸ ریال تعیین شده است.

حقوق کارکنان وظیفه مامور از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۰، براساس جدول پیوست، قابل پرداخت است. پرداخت هرگونه وجه در قالب اضافه کار، عیدی، پاداش، حق التدریس و حق کارشناسی به کارکنان وظیفه مامور ممنوع است.

کارکنان وظیفه غیربومی، مشمول دریافت کمک هزینه خوراک و فوق العاده بدی آب و هوا (برمبنای حقوق پایه) هستند، کمک هزینه های مذکور برای کارکنان وظیفه غیربومی به صورت ماهانه در حکم حقوقی آنان درج و پرداخت می‌شود.

برخی مخاطبان این خبرگزاری نیز در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌هایی با عناوین «چرا حقوق سرباز معلمان در سال ۱۴۰۰ افزایش نیافت؟» و «گلایه سرباز معلمان از عدم افزایش حقوق» خواستار پیگیری بودند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار میزان حقوق سربازان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای میزان حقوق سرباز معلمان اعلام شد

  • ح
    حسینعلی خمسه مهابادی
    ۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶
    سلام
    من پدرم بالای 70 سال سن داره و تنها فرزند باقی مانده در مانه هستم 5 برادر دارم که همه انها ازدواج کرده و رفته اند ایا معافیت کفالت پدر به بنده تعلق میگیرد؟
    • ا
      امیرعباس
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
      چرا هنوزابلاغ نزدن؟احتمالا سیستما دوماهیه مشکل داره یا مشکل قطع برقه؟
      • .
        ...
        ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲
        طرح جدید رو دیدید برای بعد 92 که میگن در دست پیگیری هست؟من اسم سربازمعلمان رو توش ندیدم،نهضتی بود خرید خدمات بود ولی اسم سربازمعلمان نبود

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ