مهلت ثبت‌نام مجدد کاردانی و کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی

سازمان سنجش آموزش برای ثبت‌نام مجدد در رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و داوطلبان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تاریخ تعیین کرد.


سازمان سنجش و آموزش کشور روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر ۳۰ خردادتا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه ۱۹ تا ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و ثبت نام کنند.
در این بیانیه به داوطلبان مزبور توصیه شده است دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه ششم تیرماه ۱۴۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است) را حتما مطالعه کنند.

ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر (۲۳ خردادماه لغایت ۴ تیرماه ۱۴۰۰) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از ۱۹ تا ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کنند.

به این داوطلبان نیز توصیه اکید شده است دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه های ۳۰ خردادماه و ۲ تیرماه ۱۴۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است)، را مطالعه کنند.

http://sanjesh.org آدرس پایگاه رسمی اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ