مهر امسال ۳۱۲ معلم جدید به مدارس استان یزد اضافه می‌شود

۳ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان این که قرار است در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ ۶۳۸ معلم جدید در این استان استخدام شوند، گفت: در سال تحصیلی پیشه رو نیز ۳۱۲ معلم جدید به ظرفیت استان اضافه شده است.

محسن موحدی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد در خصوصشرایط نقل و انتقال معلمان در این استان، اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات و اجرای دقیق بخشنامه‌ها از جمله اولویت‌های اجرایی در این خصوص است و نهایت تساهل و تسامح در این امر انجام می‌شود.

و با بیان این‌که سعی بر آن است که تا حد امکان نقل و انتقالات فرهنگیان بدون مشکل انجام شود، افزود: قطعا این نقل و انتقالات می‌تواند در بالابردن میزان رضایت شغلی معلمان و بالتبع تامین رفاه، آسایش و آرامش معلمان موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد تعداد معلمان ورودی سال تحصیلی جدید را ۳۱۲ نفر عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ تعداد ۶۳۸ معلم جدید به نظام آموزشی استان یزد اضافه شود.

موحدی فرد در ادامه به توزیع نیرو با توجه به محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت آموزشی تاکید و تصریح کرد: از سال تحصیلی جدید امکان انتقال نیروهای خدمات آموزشی به شرط موافقت مبدا و نیاز مقصد فراهم می‌شود.

وی در پایان تربیت مربی پرورشی و اختصاص ویژه دانشگاه فرهنگیان را ضروری دانست و بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته و همراهی دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید پیش رو دو کلاس ۲۵ نفره ویژه تربیت مربی پرورشی تشکیل خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای مهر امسال ۳۱۲ معلم جدید به مدارس استان یزد اضافه می‌شود

  • ک
    کارنامه سبز
    ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
    بچه ها به نظر من امسال خیلی نیرو کم برمیدارن.خدایا خودت کمکمون کن.سال قبل بیشتر جذب میکردن.
    • #
      #
      ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸
      منم همین فکر رو میکنم .دقیقا سال به سال ظرفیت داره کمتر میشه و ته دلمون خالی تر !!! حداقل برای خانمها که اینجور بوده متاسفانه.واقعا خدا به دادمون برسه
      • س
        سارا
        ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۶
        چرا انقدر بد میخونید
        امسال 312 نفر جذب کرده
        سال دیگه 638 نفر میخواد
        بعد شما میگی وای کمتر میخواد
        ؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ