منتظر اعلام سازمان امور استخدامی برای جذب ۲۵ هزار معلم هستیم

۷ نظر

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ۲۵ هزار معلم تا سال ۹۱ باید تعیین تکلیف شوند که منتظر اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم.

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طی مراحل نهایی بررسی طرح تامین نیروی انسانی گفت: پس از تصویب آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات و صحن علنی و همچنین تایید آن، جمع قابل توجهی از معلمان ساماندهی می‌شوند.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار نفر تا سال ۹۱ باید تعیین تکلیف شوند که درباره آنها قانون وجود دارد. منتظر اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای ارائه ردیف استخدامی هستیم. مجوز لازم صادر شده و آموزش و پرورش هم در انتظار فرصت مناسبی برای جذب این تعداد معلم است که در نتیجه، انواع و اقسام معلمان تا آن سال تعیین تکلیف خواهند شد.

اسماعیلی با بیان اینکه بر اساس قانون معلمان بسیاری پس از تاریخ ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۱ تعیین تکلیف نشده ‌اند و باید مشمول قانون جدید شوند، گفت: عده محدودی از معلمان که بیش از ۲۰۰ نفر هستند، از تاریخ مذکور تا پایان سال ۹۱ تعیین تکلیف نشدند که قانون اجازه جذب آنها را نداد و علی‌رغم بررسی و تلاش‌های انجام شده، این تعداد هم باید با قانون جدید و همراه با معلمان پس از سال ۹۱ جذب وزارت آموزش و پرورش شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای منتظر اعلام سازمان امور استخدامی برای جذب ۲۵ هزار معلم هستیم

  • م
    مح
    ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۸
    سلام ببخشید امسال واقعا آزمون هست؟چرا اعلام نمیکنن دقیقا کی هستش
    • گ
      گلی
      ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴
      اگر اینها را مجوز ندهند، ظرفیت ماده 28 می‌شود 60 هزار. و باید ظرفیت دبیریها را بالا ببرند. خوب رشته های نامرتبط می‌توانستند حق التدریس شوند و حالا استخدام شوند اما یک نفر که دبیری خوانده نمی‌تواند دبستان درس بدهد!!!!!
      • .
        ....
        ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
        ای خدا
        اینم از ماده 28
        • ک
          کارنامه سبز
          ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
          وااا مگه درباره ماده 28 گفته؟
          فک نکنم ربطی به ماده 28 داشته باشه ها چون گفتن ازمون هست امسال این مربوط به جذب حق التدریسی ها و ایناس ک ب خاطر کمبود معلم میخان جذبشون کنن
          بازم نمیدونم کسی اگ اطلاع داره بیاد بگه
          ب نظرتون کی دفترچه میاد؟
          • R
            Rm
            ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۴۱
            ماده28امسال حتما برگزار میشه 10هزار نفر از سال قبل هم اضافه میشه فک کنم 35000نفر ماده28امسال بخوان..احتمالا دفترچه تا دهه اول آبان بیاد
        • ه
          هاشم پور
          ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۴
          سلام شامل سربازمعلمای سال 91هم میشه؟
          • R
            Rm
            ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۸
            سلام..بعد سال 91 میشه اگه منظورش طرح آقای محمودزاده باشه که ان شاالله هست وشاملش هم میشه

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ