معلمان ۱۷،۵ درصد فوق‌العاده ویژه طرح معلم تمام‌وقت را جدا از طرح رتبه‌بندی دریافت می‌کنند

۲ نظر

جزئیات برقراری فوق‌العاده ویژه در احکام معلمان تمام‌وقت، توسط معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تشریح شد.
به گزارش بازارکار به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی الهیار ترکمن در مصاحبه با خبرنگار این مرکز در مورد جزئیات طرح معلم تمام‌وقت، اظهار کرد: در آموزش‌وپرورش دو مصوبه برای برقراری فوق‌العاده ویژه در حکم حقوقی شاغلین وجود دارد.


وی افزود: طبق مصوبه اول همکاران فرهنگی که ۶ ساعت بیشتر از ساعات کاری مجاز خود خدمت می‌کنند به‌عنوان معلم تمام‌وقت، معرفی‌ شده و از افزایش ۱۷.۵ درصدی فوق‌العاده ویژه در حکم حقوقی خود برخوردار می‌شوند.
الهیار ترکمن ادامه داد: همچنین طبق مصوبه اخیر در راستای رتبه‌بندی فرهنگیان، با توجه به رتبه حرفه‌ای آن‌ها فوق‌العاده ویژه‌ای در حکم حقوقی این افراد برقرار شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند همزمان از مزایای هر دو مصوبه فوق‌العاده ویژه استفاده کنند، گفت: این مصوبات یکدیگر را نقض نمی‌کنند یعنی برای نیروهای آموزشی با توجه به رتبه آن‌ها به‌صورت سیستمی فوق‌العاده ویژه برقرار می‌شود و اگر همین نیروی آموزشی با افزودن ۶ ساعت‌ به ‌ساعت تدریس خود به معلم تمام‌وقت تبدیل شود، از مزایای فوق‌العاده ویژه طرح معلم تمام‌وقت نیز برخوردار می‌گردد.
وی در پایان گفت: با حمایت دولت و پیگیری وزیر آموزش‌وپرورش توانستیم امتیازات این افزایش حقوق را به‌صورت قانونی در بیمه و بازنشستگی فرهنگیان هم وارد کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای معلمان ۱۷،۵ درصد فوق‌العاده ویژه طرح معلم تمام‌وقت را جدا از طرح رتبه‌بندی دریافت می‌کنند

  • ع
    علی
    ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۳۳
    سلام فوق العاده ویژه معلمان برای شش ساعت هست چرا معلمین بیست سال سابقه‌ که چهار ساعت تقلیل ساعت دارند انها هم باید سی ساعت تدریس کنند یعنی نمیشد برای این دسته از معلمان 26 ساعت را اعمال کنید یا این چهار ساعت را بصورت اضافه تدریس ساعتی پرداخت کنید تا حقی تضییع نشود. لطفا اضافه تدریس سال قبل را پرداخت کنید ما زحمت کشیدیم و تدریس داشتیم در فضای مجازی و سختی کار بیشتر هم شد نه اینکه تعطیل تلقی کرده و حقمان را ندهید از اسفند تا خرداد 99 طلبکار هستیم نیاز داریم در این شرایط بد اقتصادی چرا اهمیت نمیدین کسری معلم را امثال ما با زحمت دو چندان جبران کردیم شما هم با پرداخت به موقع اضافه تدریس جبران کنید جناب آقای وزیر محترم
    • ح
      حسین نادری
      ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۰:۵۱
      با سلام
      فرهنگیانی که مشمول تقلیل ساعت شده اند و باید 20 ساعت تدریس رسمی کنند باید با 26 ساعت تدریس ، تمام وقت شوند نه 30 ساعت ...

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ