مشکلات استخدامی ایثارگران محیط زیست حل می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در برنامه‌ای که صبح امروز به مناسبت گزارش عملکرد امور ایثارگران سازمان محیط زیست در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در هفته بسیج؛ در سازمان محیط زیست احساس غربت کردم. مگر یادگار ایثارگران و شهدا در این مجموعه حضور ندارند؟

او افزود: بسیج مرز و ضعف نمی‌شناسد و بر همه مسائل احاطه دارد؛ بسیج برای خدا کار میکند و دنبال اوست.

رئیس سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد: من نمیدونم در این سازمان چه گذشته است؛ اگر اینجا آمده ام وظیفه ام را انجام می‌دهم و لاغیر.

سلاجقه با بیان اینکه بسیج به دنبال پست و مقام نیست؛ گفت: فرزندان شهید، یتیم نیستند، آن‌ها خدا را دارند؛ یتیم کسی است که خدا را ندارد.

او تصریح کرد: کسی در جایگاه ایثارگری هست که در همه خصوصیات برتر باشد. مسائلی که اینجا مطرح شد من تعجب میکنم به هر طریقی اومدم این مسئولیت را پذیرفتم به دنبال جناح خاصی و به دنبال مسئولیت نبودم.

سلاجقه با اشاره به سهمیه‌هایی که به خانواده‌های شهدا و ایثارگر تعلق می‌گیرد، گفت: اینکه مزایایی به کسی تعلق گرفته؛ قانون است و به هیچ کس ربطی ندارد. ما هیچ کاری برای خانواده شهدا نکرده ایم.

رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: در آمریکا روزی به عنوان روز جانباز وجود دارد؛ باید ببیند چه عظمتی برای این افراد قائل هستند. اگر من امروز پستی دارم همه اش سوری است و می‌گذرد.

سلاجقه گفت: مشکلات استخدامی ایثارگران محیط زیست در این سازمان حل خواهد شد. اگر حقوقی به خانواده‌های ایثارگر تعلق می‌گیرد به کسی ربطی ندارد.

او با اشاره به اینکه باید روحیه بسیجی را در خود زنده نگه داریم، عنوان کرد: همه جا حاشیه وجود دارد؛ خواهش می‌کنم این حاشیه‌ها را حذف کنید. باید به کل جامعه نشان دهیم که ایثارگران عزیزان این کشور هستند.

منبع : خبرگزاری موج

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ