مربیان پیش دبستانی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند

۹ نظر

مودت با بیان اینکه از سال ۹۲ به بعد با حجم زیادی از مربیان پیش دبستانی مواجه هستیم گفت: مربیان برای استخدام باید از طریق دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کورش مودت» در حاشیه در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به سهمیه دانش‌آموزان در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و دارو و درمان اظهار کرد: با توجه به آمار جمعیتی دانش‌آموزان ما سهمیه شایسته‌ای نسبت به استان‌های هم‌سنگ ما نداریم که این مورد بررسی شد تا زیرساخت‌های آن از نظر تامین دانشگاه و علمی فراهم ‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه استان‌های دیگر نسبت پذیرش دانش‌آموز ۲۲ نفر به یک نفر است ولی خوزستان ۱۱۸ نفر به یک نفر است افزود: با دستور خوزستان مقرر شد که از طریق وزارت علوم و آموزش و پرورش پیگیری شود که اقدام خوبی است.
وی در خصوص نهضت سوادآموزی تصریح کرد: به دستگاه‌های اجرایی که شرکای نهضت سوادآموزی در امر گسترش و توسعه سوادآموزی هستند برای همکاری در استان تاکید شد.
مودت با اشاره به اینکه چاقی در دانش‌آموزن تبعات سلامت جسمی دارد ابراز کرد: برنامه وسیعی در سطح استان در این خصوص داریم که حمایت و همراهی دست‌اندرکاران استان و اولیا را می‌طلبد تا در این زمینه گام خوبی برداریم چراکه هزینه برای دولت و مردم دارد و سلامت دانش‌آموزان را تهدید می‌کند.
وی اضافه کرد: در این جلسه در خصوص تجدیدنظر در نرخ شهریه مدارس غیردولتی که ستاد کرونا بر آن تاکید داشت بحث و گفتگو صورت گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به حضور و یا عدم حضور معلم‌ها در مدارس عنوان کرد: مدارس حضوری در مناطقی هستند اما هر جایی که دانش‌آموزان حضور نداشته باشند مجازی انجام می‌شود که شبکه شاد یکی از موارد مورد استفاده است البته این شبکه ایراداتی دارد که در سطح وزارت پیگیر آن هستیم تا قضیه حل شود.
وی خاطر نشان کرد: ۹۵ درصد مردم دسترسی به سیما دارند و می‌توانند از این طریق دروس را پیگیری کنند اما برای عمده مناطقی که دسترسی ندارند با رعایت پروتکل‌ها آموزش حضوری انجام می‌شود.
مودت ادامه داد: برای عدم حضور معلمان در مدارس، ستاد ملی کرونا و رئیس جمهور به استانداران اختیار داده که در استان اگر تمام ادارات تعطیل شوند مدارس هم تعطیل می‌شوند.
وی بیان کرد: شیوه‌نامه‌ای به مدارس داده شده تا برای معلمانی که بیماری زمینه‌ای دارند طبق شیوه‌نامه به کمیسیون پزشکی مراجعه کنند تا بر آن اساس عمل شود البته اگر مدیران تشخیص دادند تعداد همکاران در مدرسه زیاد و تراکم بالا است می‌توانند معلمان را سهمیه‌بندی کنند ولی مدرسه باید همیشه باز باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به تبلت‌های اهدایی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و گفت: اداره نوسازی مدارس شروع به خرید یک،هزار تبلت کرده، ۲هزار ملزومات تبلت نیز در گمرگ است ولی هنوز توزیع نشده که به محض رسیدن توزیع می‌شوند و از چند کانال پیگیر هستیم تا تبلت‌های بیشتری را برای استان تامین کنیم.
وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان مبنی بر تعیین تکلیف استخدامی مربیان پیش دبستانی یاد آور شد: وزیر علوم‌ اعلام کرده از سال ۹۲ به بعد در سطح خوزستان با حجم زیادی از مربیان پیش‌دبستانی حجم مواجه هستیم و از این حجم گلایه دارد اما به گفته وزیر مربیان می‌توانند به دانشگاه فرهنگیان مراجعه و از طریق استخدام‌هایی که صورت می‌گیرد، مشکلشان را حل کنند، البته از سال ۹۲ به بعد نمی‌توان استخدام کرد

منبع : خبرگزاری شبستان

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای مربیان پیش دبستانی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند

  • م
    مربی
    ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۴۰
    سلام چرا روز اول به مانگفتن شماغیرانتفاعی هستید حالا دارن میگن که جوونی مون رفت خداروخوش نمیاد
    • م
      مربی
      ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۴
      سلام وزیرگفتن همه کسانی که مشمول استخدام هستندامسال و سال اینده استخدام میشن برای بقیه معلمین هم درخواست ردیف استخدامی دادیم منظورشون ازبقیه ماهستیم؟لطفاراهنمایی کنید
    • م
      مربی
      ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۵۰
      سلام به لطف خدا جذب میشیم امیدوتوکل مربیان عزیزبه خداباشه که بالاترین قدرت هاست.
      • م
        مریم
        ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲
        میخوان بزارن سن ماهم بالا بره بعد بگن شرایط سنی نداری
        • م
          مربی
          ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶
          ازمون مخصوص پیش دبستانی ها بگذارید ما همین ازمون چند وقت پیش نتونستیم شرکت کنیم چون رشته ما رو نمخواستن فقط اموزش ابتدایی میخوان تکلیف چیه پس ???
          • م
            مربی
            ۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵
            سلام چجوری مربیای پیش دبستانی قبل سال نودو شیش حق التدریس شدن ولی مانباید بشیم برای ماقانون گذاشتن ؟؟؟؟
            • م
              مربی
              ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
              سلام منظورشون چیه .لطفاراهنمایی کنید مربیان پیش دبستانی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنن
              • م
                مربی امیدیه
                ۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۰۴
                منظورشون این آزمون بدیم اگه قبول شدیم دانشگاه فرهنگیان در انتظارمونه
                • م
                  مربی
                  ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۱
                  چجوری بقیه مربیااستخدام شدن بدون این قوانین شانس مابه ماکه رسید اینجوری شد اقااصلا مافرزندفرهنگی هستیم تواین مملکت هیچ امتیازی نداریم؟

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ