مراحل اداری جذب استخدام پیمانی ماده ۲۸ خراسان رضوی در حال انجام است

۶ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در زمینه استخدامی‌های پیمانی ماده ۲۸ سال ۹۸، به آموزش و پرورش استان تعداد ۹۶۰ سهمیه داده شده است و مراحل اداری جذب افراد در حال انجام است.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در دستگاه تعلیم و تربیت باید مبانی، دستاوردها، موفقیت‌ها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در طی این دوران برای دانش‌آموزان و نسل جوان تبیین کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور توسط سازمان انرژی اتمی از روز شنبه دوازدهم لغایت چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه ۹۸ در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان و فرهنگیان استان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش استان در سال ۹۷ به‌عنوان شورای برتر کشور انتخاب شد و در هفته گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور از آموزش و پرورش خراسان رضوی تقدیر شد.
خدابنده بیان کرد: تعداد املاک و اراضی آموزش و پرورش استان نزدیک به هشت هزار مِلک است که از میان آن‌ها تعداد پنج هزار و ۲۰۰ مِلک فاقد سند مالکیت است، در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای تحت عنوان تسهیل مستندسازی املاک فاقد سند آموزش‌ و پرورش با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان منعقد کردیم تا در جهت مستندسازی املاک اقدام کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: در زمینه استخدامی‌های پیمانی ماده ۲۸ سال ۹۸، به آموزش و پرورش استان تعداد ۹۶۰ سهمیه داده شده است و مراحل اداری جذب افراد در حال انجام است، از این منظر در زمینه میزان جذب نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوب و چشمگیری داشتیم و تلاش می‌کنیم سهمیه استخدامی ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان را برای سال آینده افزایش دهیم تا بتوانیم مقداری از کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.
وی عنوان کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان بالاخره از ابتدای مهرماه ۹۸ اجرایی شد و معوقات آن با حقوق دی ماه واریز شد، البته این طرح ایراداتی نیز دارد که ما آن‌ها را به وزارت اطلاع داده‌ایم و آن‌ها مشغول بررسی نواقص و ایرادات طرح هستند و به‌زودی این نواقص اصلاح می‌شود‌.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای مراحل اداری جذب استخدام پیمانی ماده ۲۸ خراسان رضوی در حال انجام است

  • خ
    خدا خودت درستش کن
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۰:۱۶
    بفرما، امروز دو تا خبر بهم رسید که دو تا از پسرهای خوب اطرافم من را ندیدند و رفتند با دو تا از این خانم معلمهایی که دست برقضا شانس آوردند و معلم شدند نامزد کردند.
    من از اون دخترها خیلی بهتر بودم اما دستم تو جیب خودم نبود.
    اینم از آفات دیگر دانشگاه فرهنگیان در زندگی من.
    به نظرتون این ظلم دانشگاه فرهنگیان برای ما فارغ التحصیلان باسواد قابل بخششه؟
    • گ
      گلی
      ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱
      من هم همین تجربه را دارم خیلی ناراحت هستم
      • ب
        به مهدی
        ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۸
        عزیزم ولشون کن ازدواجی که بنا به شاغل بودن خانم باشه به درد خودشونم نمیخوره
        • ح
          حمید باقری
          ۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۴۸
          سلام ای بارک الله راست گفتی
      • د
        دبیری جغرافی جغرافیا خراسان رضوی
        ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۱۷
        چی میگی آقا؟ الان 5 ساله حتی کل استان ما حتی یک نفر هم در کل استان خراسان رضوی دبیر جغرافی نگرفتین شما. در کل استان حتی یک نفر هم نگرفتید چه برسه در شهر مشهد. الان فرق مشهد با کرج و تهران چیه که اونجا هر سال میگیرند ولی ما نه تنها در مشهد بلکه در کل استانمونم نمیگیرین شما دبیر جغرافی (جغرافیا). 5 سال آزگاره منتظرم دریغ از یک نفر. به اداره کل طرح و برنامه استان هم مراجعه کردم انگار با دیوار صحبت کردم هیچ تاثیری نکرد! متاسفام. بعد شما میفرمایی سهمیه ماده 28 استان خیلی خوب بوده و زیاد شده؟!!؟
        • س
          سها
          ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
          دبیر جغرافی را از طریق دانشگاه فرهنگیان میگیرند. اما برای ماده 28 که میشه نیرو مازاد دارند.
          منم که اعتراض کردم انگار داشتم با دیوار حرف میزدم.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ