مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی در ایلام صادر شد

معاون کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۳ مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی صادر شده است.


حمد خان محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه‌ های اجرایی، به منظور تسریع در انجام کار، کاهش زمان و هزینه، تامین رضایت و کرامت مردم، صدور مجوز مشاغل خانگی را الکترونیکی کرده است.
وی افزود: این طرح از ابتدای سال جاری در استان اجرایی شده و شفافیت و تسهیل گری در فرآیند صدور مجوزهای مشاغل خانگی از مزایای طرح الکترونیکی است.
معاون کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: سهم میراث فرهنگی از صدور این مجوزها ۱۴۷، جهاد کشاورزی ۱۵۰ ، صنعت، معدن و تجارت ۱۱۰ ، کمیته امداد امام خمینی(ره) هفت ، بنیاد شهید و امور ایثارگران سه و فرهنگ و ارشاد اسلامی ۷۶ مجوز الکترونیکی است.
خان محمدیان تاکید کرد: این طرح ابتدا در چهار استان ایلام، خراسان جنوبی، کرمان و گیلان به صورت آزمایشی اجرا شده و از سال آینده در سراسر کشور اجرا می شود.
گفتنی است تسهیلات مشاغل خانگی استان با عاملیت بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران است.
سامانه مشاغل خانگی به منظور تسهیل گری و تسریع در روند کار و عملیاتی کردن قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، توسط مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، به نشانی ttps://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir تهیه و طراحی شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ