مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر در وزارت بهداشت صادر شد

۲ نظر

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر در وزارت بهداشت و درمان با همکاری مجلس جهت رفع کمبودهای این وزارتخانه صادر شده است و در چارچوب جذب این تعداد نیرو خراسان رضوی هم می‌تواند نیاز خود را تامین کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلیل آباد، محمدحسین قربانی در نشست ۱۱ نفر از اعضا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خلیل آباد به منظور بررسی وضعیت حوزه بهداشت و درمان این خطه، اظهار داشت: مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی این است که اگر بتوان کالایی را به خصوص دارو، با همان استاندارد، کیفیت و ظرفیت تولید نمود باید از تولید داخلی استفاده شود و کمتر به سمت تولید خارجی و واردات رفت.

وی افزود:رقم منابع تامین دارو برای کشور حدود ۱.۴ میلیارد دلار است و بر اساس گزارش سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت مشکلی برای تامین داروهای مورد نیاز وجود ندارد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به احصاء کمبودهای مربوط به داروهای خارجی اشاره و تصریح کرد: این در حالی است که مشابه این داروها در داخل کشور وجود دارد و بیمارانی که می بایست الزاماً داروی خارجی مصرف کنند با کمبودهایی مواجه هستند.

قربانی در ادامه به بازنگری "طرح قانون خدمت پزشکان" در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز اشاره و افزود: با بازنگری این قانون که طرح آن در آینده نزدیک به صحن علنی مجلس می‌رود، یکی از مشکلات عمده تخصصی بهداشت و درمان برطرف و به وزارت بهداشت و درمان ابلاغ می‌‌شود.

وی در ادامه گفت: مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر در وزارت بهداشت و درمان با همکاری مجلس جهت رفع کمبودهای این وزارتخانه صادر شده است و در چارچوب جذب این تعداد نیرو خراسان رضوی هم می‌تواند نیاز خود را تامین کند.

 منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده صفحه اخبار لحظه به لحظه وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای مجوز استخدام ۲۰ هزار نفر در وزارت بهداشت صادر شد

  • A
    Arash
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۱۲
    سلام بچه های بوشهر کسی همه دعوت به مصاحبه گزینش شدین؟ چون به یکی از دوستام گفتن هفته دیگه پاشه بیا مصاحبه ،تحقیقات محلی که می دونم انجام دادن برام-در ضمن من خودم سوال کردم از دانشگاه بوشهر که قرارداد 89 روزه اختیاریه بعد از مصاحبه گزینش و شروع قرارداد داعمه نه89 روزه و گرنه که بهم گفت همین الانم و قبل از مصاحبه می تونی بری قرارداد اختیاری ببندی
    • م
      محمد
      ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰
      کمک پرستار چی

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ