لزوم پرداخت کامل حق الزحمه اسفند ماه معلمان مدارس غیردولتی

۱ نظر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از الزام پرداخت حق الزحمه معلمان مدارس غیردولتی در ماه اسفند توسط موسسان این مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به موضوع پرداخت حق الزحمه معلمان غیردولتی اشاره نمود و اظهار کرد: با توجه به اینکه معلمان مدارس غیردولتی از طریق آموزش‌های مجازی و دور کاری فعالیت‌های دانش آموزان را تحت نظر دارند بنابراین موسسان موظف هستند تا حقوق آن‌ها را به طور کامل پرداخت کنند.
وی با تاکید بر اینکه موسسان باید حقوق معلمان مدارس غیردولتی را کامل پرداخت کنند، گفت: خلاف این موضوع گزارشی به ما داده نشده است و مواردی اگر هست اعلام شود تا پیگیری کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای لزوم پرداخت کامل حق الزحمه اسفند ماه معلمان مدارس غیردولتی

  • ت
    تهمینه نژاد شول
    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۵۳
    با سلام خدمت شما بزرگوار ضمن ارزوی سلامتی و تبریک سال نو بنده یکی از معلمین نیروی ازاد یکی از مدارس غیر دولتی شهرستان سیر جان هستم از انجا که به خاطر بیماری کرونا مدارس مجبور به تعطیل شدن شد و چون ما معلمان نیروی ازاد براساس ساعت کاریمون حقوق میگیریم اسفندماه از دریافت حقوق بی نسیب شدیم ،بنده به عنوان نماینده معلمان یکی از مدارس غیردولتی از شما مقام محترم تقاضا دارم در این خصوص پیگیری های لازم را داشته باشید چون این قشر با اینکه در بعضی مواقع و حتی بیشترین مواقع از معلمان رسمی زحمت بیشتری میکشند اما حق الزحمه ای به جرات بگم یک سوم دریافت میکنند بنده ده سال سابقه تدریس دارم اما حقوق بنده به یک میلیون ثابت نرسیده با36ساعت کار با کلی قسط و خرج و مخارج زندگی این حرف بنده نیست درد تمام معلمهای عزیز نیروی ازاد هست از شما عاجزانه تقاضا دارم در این خصوص بنده. و همکاران ر و حمایت کنید با سپاس فراوان

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ