لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران

نماینده مردم همدان و فامنین در لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران تاکید کرد و گفت: حداقل دریافتی کارگران ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به لزوم رعایت قانون درباره حقوق و دستمزد کارگران اظهار کرد: در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی امروز صبح در ارتباط با مسائل روز بحث و تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد دولت و شورای دستمزد به گونه‌ای عمل کند، دریافتی کارگران در سال جاری کمتر از ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری در سال ۱۳۹۹ تعیین شده که بر این اساس دریافتی کارگران نیز نباید کمتر از مبلغ تعیین شده باشد.

وی گفت: رعایت قانون برنامه ششم توسعه کشور، برای همسان‌سازی حقوق کارگران شاغل و بازنشسته نیز از جمله مواردی بود که در جلسه امروز فراکسیون مورد تاکید نمایندگان مردم قرار گرفت.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: با توجه به نگرانی‌های کارگران، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با هماهنگی شورای حقوق و دستمزد، آمادگی تشکیل جلسه در این زمینه را دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده فایل بخشنامه حقوق و دستمزد سال ۹۹ اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ