لزوم اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

۱ نظر

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه بر لزوم اجرایی شدن طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

جواد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد محدودی از بازنشستگان تامین اجتماعی با مراجعه به کانون ابراز کرده‌اند که تاکنون عیدی خود را دریافت نکرده‌اند که برای پیگیری امورات به شعبات مربوطه ارجاع داده شدند.
وی با بیان اینکه عیدی بازنشستگان بر اساس حروف الفبا و از آخر به اول پرداخت شده است، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی در سطح استان داریم که ۶۰ درصد آنها حداقل بگیر هستند.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه بیان داشت: این در حالی است که علاوه بر شرایط اقتصادی موجود و تورم، در کرمانشاه شاهد بیکاری جوانان و در نتیجه افزایش هزینه زندگی بازنشستگان هستیم.
وی تاکید کرد: باید وعده ۱۰ ساله همسان سازی حقوق بازنشستگان به منظور بهبود وضعیت معیشتی آنها در دستور کار قرار گیرد.
اکبری تصریح کرد: همچنین وام‌های پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی محدود و مبلغ آنها بسیار ناچیز است که امیدواریم در سال آینده شاهد کمی و کیفی آن باشیم.
وی خواستار افزایش سهمیه اعزام به سفرهای زیارتی و سیاحتی ویژه بازنشستگان شد و گفت: باید به المپیادهای ورزشی برگزار شده و ورزش‌های همگانی نشاط و پویایی داده شود.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی در بحث درمان به ویژه در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات کمبود دارو و کمبود متخصصان بر اساس نیاز رنج می‌برند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای لزوم اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

  • س
    سلطانی
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
    یه فکری به حالمون کنین

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ