قول استخدام پرستاران مغفول ماند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی وی با ابراز تعجب از مغفول ماندن طرح استخدام پرستارانی که در زمان کرونا مشغول به کار شدند، گفت: در حال تنظیم سوال از وزیر بهداشت هستیم و اگر تا مدت محدود پاسخی از تذکر به وزیر نبینم قطعاً وزیر، برای توضیح به کمیسیون بهداشت فراخوانده خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، »«به داد پرستاران شرکتی گیلان برسید» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.
مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که «لطفاً به داد پرستاران شرکتی گیلان برسین. هم تبعیض توبیمارستانهاش موج میزنه، هم ازمقام و نهادهای بالا تبعیض وجود داره. مگه ماامتحان ندادیم؟ گزینش نشدیم؟ چرا فکری به حال تبدیل وضعیت ما بعد ازهفت سال سابقه نمیکنن و نیروی جدیدمیگیرن؟ چرا یه پرستارشرکتی که مثل بقیه پرسنل کارمیکنه، ازنظرحقوق، امنیت شغلی، داشتن پست و ارتقای شغلی هیچ چی مثل بقیه شاملشون نمیشه؟ چرا تنبیه، توبیخ و چیزهای بد شامل شرکتی میشه ولی چیزای خوب مثل ارتقای شغلی، تشویقی و... شاملشون نمیشه؟ چرا یه پرستار پیمانی بالای یک میلیون کارانه میگیره؟ ولی یک پرستارشرکتی باهمون سابقه کار ۵۰۰ و کمتر میگیره؟ مگه شرکتیا فرزند ناتنی اند؟».

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مغفول ماندن استخدام نیروهای درمانی ازجمله پرستاران که در زمان بحران کرونا مشغول به کار در محیط درمانی شدند، اظهار کرد: بعد از فروکش کردن بحران کرونا منتظر عمل به وعده مسوولین وزارت بهداشت برای استخدام این نیروها بودیم که متاسفانه، این وعده محقق نشد.

وی با اشاره به ابراز نگرانی وزیر بهداشت از اوج این بیماری در پاییز گفت: نمی‌شود یک‌بار قول استخدامی که به نیروهای ایثارگر سلامت و پرستاران عزیز بدهید و بعد از مدتی به وعده خود عمل نکنید، با این اوصاف و به فرض اوج دوباره، این خلف وعده هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز تعجب از تغییر موضع مسوولین بهداشتی بعد از قول استخدام پرستاران و نیروهای جدیدالورود که در بحران کرونا خوش درخشیدند، تصریح کرد: با توجه به تغییر موضع و بدقولی وزارت بهداشت، شخصاً به وزیر بهداشت تذکر داده‌ام و اگر وزیر بهداشت به تذکر من تا یکی دو هفته آتی توجه نکند او را به کمیسیون بهداشت آورده تا دلایل این تغییر موضع را توضیح دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر موضع و عمل نکردن به وعده مسوولین در شان مسوولین نظام جمهوری اسلامی نیست، افزود: نمی‌شود در یک‌زمانی قولی دهید و بعد در موقع عمل به آن پایبند نباشید.

کوچکی‌نژاد با اشاره به مستندات قول وزیر بهداشت و معاونین او برای استخدام نیروهای درمانی و پرستاران که در اوج بحران کرونا مشغول به خدمت شدند، خاطرنشان کرد: در حال تنظیم سوال از وزیر بهداشت هستیم و اگر تا مدت محدود، پاسخی از تذکر به وزیر نبینم قطعاً وزیر، برای توضیح به کمیسیون بهداشت فراخوانده خواهد شد.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ