قرار گرفتن آتش نشانان استخدام کشوری جزو مشاغل سخت و زیان آور

۱ نظر

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس از قرار گرفتن پرسنل آتش نشانی استخدام کشوری در شمار مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.

روح الله بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت بیان کرد: قرار گرفتن شغل آتش نشانی در میان مشاغل سخت و زیان آور در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به تصویب رسید و احتمالا در دستور کار هفته آینده صحن علنی قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آتش نشان ها به لحاظ استخدامی دو دسته هستند، ادامه داد: گروه اول، عده ای هستند که نوع استخدامی آنها بر اساس قانون کار بوده و مدت هاست که در شمار مشاغل سخت و زیان آور قرار دارند. اما نوع استخدام دسته دوم بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری است که این مصوبه شامل حال آنها می شود تا عدالت در میان این دو گروه از آتش نشانان برقرار شود.
وی افزود: مابه التفاوت بودجه اجرای مصوبه قرار گرفتن آتش نشان در شمار مشاغل سخت و زیان آور از طریق شهرداری ها تامین خواهد شد، چون سازمان آتش نشانی زیر نظر شهرداری ها است.

منبع:خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده آخرین اخبار مشاغل سخت و زیان آور اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای قرار گرفتن آتش نشانان استخدام کشوری جزو مشاغل سخت و زیان آور

  • ر
    رضا حیدری
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۳
    باسلام من آتش نشان قانون خدمات کشوری هستم وبیمه بازنشستگی کشوری با 20 سال کار این بخش نامه در هیچ اداره در این استان نیست آیا دارید برام فکس کنید یا آدرسی بدید بگیرم از خراسان شمالی راستی بر اثر کارهای آتش نشانی دچار بیماری ریوی نیز شدم این تاثیری دارد با کمال احترام حیدری( منظورم بازنشستگی با 20 سال کار است)

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ