قانون نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی ابلاغ شد

۴ نظر

قانون نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش توسط رئیس‌جمهور برای اجرا به این وزارتخانه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس ‌جمهور قانون نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش را برای اجرا به این وزارتخانه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

گفتنی است، این قانون به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی با ۶ تبصره ابلاغ شده است که بر اساس آن وزارت آموزش و پرورش مکلف است به استناد سیاست‌های کلی تحول در نظام آموزش و پرورش (ابلاغی مقام معظم رهبری) منابع انسانی مورد نیاز خود در مشاغل آموزشی و تربیتی را در چارچوب شایستگی‌های مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر اساس شرایط و ضوابط مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، صرفاً از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی تامین کند و هر گونه استخدام خارج از این طریق ممنوع است.

منبع : خبرگزاری موج

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای قانون نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی ابلاغ شد

  • ن
    ناهید
    ۴ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۳۳
    حد نصاب دبیر علوم تجربی چنده
    • س
      سودابه
      ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۴
      با سلام خدمت پشتیبان محترم منظور از اینکه صرفا ازدانشگاه فرهنگیان وتربیت دبیر شهیدرجایی یعنی از ماده 28 هم نیرو می گیرندیانه؟
      • م
        معلم انزل
        ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
        یعنی دیگه از طریق ماده 28 نیرو نمیگیرن؟
        • پشتیبان
          ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
          سلام
          بر اساس متن تبصره یک:
          تبصره 1: دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر فنی شهید رجایی علاوه بر جذب دانشجو معلم و هنرآموز موضوع ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ماده 1 اساسنامه دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی، می‌توانند از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه برای تربیت نیروهای آموزشی و تربیتی مورد نیاز استفاده کنند.
          ضوابط و مقررات مربوط به این تبصره، ظرف مدت سه ماه با پیشنهاد توسط شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسد.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ