قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران هر چه زودتر ابلاغ شود

۱ نظر

همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درباره تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران، گفت: سازمان اداری و استخدامی باید اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران را به دستگاه‌ها ابلاغ کند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی باید این قانون را به دستگاه‌ها ابلاغ می‌کرد اما هنوز این کار انجام نشده است، اظهار کرد: هم اکنون در جلسه‌ای با سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره عدم ابلاغ این قانون سوال شد که اعلام کردند منابع مالی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران در مجلس تصویب شده است، تصریح کرد: قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اداری باید هرچه سریع تر توسط سازمان اداری استخدامی کشور ابلاغ و اجرایی شود.

فلاحی با بیان اینکه پیگیر اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی مشمول اجرای این قانون هستند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران هر چه زودتر ابلاغ شود

  • د
    دماوند
    ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
    این قانون برای کسانی هست که شاغل هستند و حقوق دریافت می کنند چه ربطی به مشکل مالی داره، نیروی جدید استخدام نمی کنند که

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ