فرصت ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای سومین بار تمدید شد

فرصت شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای سومین بار تمدید شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ می توانند در آزمون ثبت نام کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را تا روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ تمدید کرد.
متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و در آزمون ثبت نام کنند.

همچنین تمام داوطلبانی که در بازه‌های زمانی اعلام شده ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در صورت تمایل اطلاعات فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

تاکنون یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۰۳ نفر در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (دفترچه شماره یک) که تغییرات و شرایط و ضوابط ثبت نام در آن درج شده است، همزمان با آغاز ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ