فرزندان شاهد تا پایان برنامه ششم به استخدام دولت در می‌آیند

۲ نظر

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شاهد و جانبازان ۷۰ درصد به بالا تا پایان برنامه ششم توسعه جذب نهادهای دولتی می‌شوند.


سعید اوحدی روز سه‌شنبه در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی در بدو ورود به شهر اراک در جمع خبرنگاران، افزود: بر اساس بند ج ماده ۸۷ قانون ،دولت مکلف است تا پایان برنامه ششم فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را به استخدام نهادهای دولتی درآورد که مکاتبات لازم با دستگاه‌های مسئول انجام شده است.
وی ادامه داد: بعد از برگزاری آزمون استخدامی کشوری از سوی سازمان سنجش در دی ماه امسال، آزمون تخصصی جامعه ایثارگری هم برگزار و زمینه تحقق این قانون فراهم می شود.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داست: استان مرکزی به لحاظ استقرار صنایع مختلف شرایط مطلوبتری در تامین اشتغال فرزندان شاهد نسبت به دیگر استان‌ها دارد که استفاده از این فرصت باید در دستور کار قرار گیرد.
اوحدی بیان کرد: تفاهم نامه تامین یک‌هزار اشتغال برای جامعه ایثارگری استان مرکزی امروز در استانداری مرکزی منعقد می‌شود و مجموعه مدیریتی این استان نیز نگاه مثبتی در تحقق نهضت اشتغال دارد.
وی افزود: تامین مسکن جامعه ایثارگری یکی دیگر از مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران است که امروز تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار مسکن این قشر در استان مرکزی منعقد می‌شود.
دیدار با ایت‌الله دری نحف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای اراک و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران به اراک است.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای فرزندان شاهد تا پایان برنامه ششم به استخدام دولت در می‌آیند

  • م
    مژگان جاهدی
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
    سلام تکلیف فرزندان شهدا که آزمون قبول شدن بخاطر رشتع تحصیلی از مصاحبه کنار گذاشته شدن چیست زمان ما اخلاق کاربردی زیر مجموعه الهیات بود الان رفته زیر مجموعه فلسفه گناه ما چیه مسولین هر روز یک نظریه میدن لطفا پیگیری بفرمایید اقای ریس جناب اوحدی عزیز مادیگه پیرشدیم به دادما برسید
    فراموش شدیم
    • د
      دکترای نخبه ی بیکار
      ۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۱
      برای چی نخبگان بنیاد شهید رو به کار نمیگیرید؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ