فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرسرهنگ "مسعود همتی" گفت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت، اول مهر ۱۴۰۱ را دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و ... را به همراه خود داشته باشند.

وی افزود: همه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا معاینه شوند.

سرهنگ همتی گفت: حضور بی موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰  از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ