فراخوان دانشگاه جامع امام حسین(ع) برای جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر

دانشگاه جامع امام حسین(ع) درصدد جذب هدفمند فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند و انقلابی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و مراکز علم و فناوری خود است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "دانشگاه جامع امام حسین(ع)" در زمستان سال ۱۴۰۰ درصدد جذب هدفمند فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند، متعهد و انقلابی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مراکز علم و فناوری خود است.

در همین راستا از متقاضیان فرهیخته در کلیه رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت دانشگاه (به آدرس www.ihu.ac.ir) نسبت به کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این فراخوان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است با عنایت به اینکه در محیط دانشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه عمل می‌کنند، لذا به منظور تحقق اهداف و ماموریت‌های این دانشگاه در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی، دانشگاه جامع امام حسین(ع) مبادرت به تغییر منطق آیین‌نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله‌محوری بدون ماموریت، به منطق احصاء و حل مساله ماموریت‌گرا نموده است. این آیین‌نامه جدید به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده و هم اکنون در حال اجرا است و مبنای جذب هیئت علمی این دانشگاه نیز قرار گرفته است.

متقاضیان محترم می‌توانند سوالات خود را از طریق پست الکترونیک دانشگاه به آدرس ckm@ihu.ac.ir مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ