فراخوان جذب هیات علمی برای دومین بار تمدید شد

شرکت در بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی پیمانی و طرح سربازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۹۷ برای دومین بار تمدید شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار دانشگاه ایرنا، به دلیل مراجعات مکرر جاماندگان از فراخوان و اصرار آنان به بازگشایی سامانه به جهت اجابت نهایی خواسته ها، سامانه ثبت جذب هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امروز سه شنبه تنها برای چند ساعت فعال می شود.
این مهلت در سامانه mjazb.ir از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز می شود و ساعت ۱۶ پایان می یابد.در فراخوان جذب هیات علمی بهمن ماه، ۹۰۰ نفر جذب می شوند.
منظور از جذب اعضای هیات علمی، هرگونه استخدام عضو هیات علمی به صورت قراردادی، پیمانی، طرح سربازی، ماموریت و انتقال است.
پس از اعلام فراخوان عمومی جذب اعضای هیات علمی که بر اساس فرم ها و شرایط مربوطه انجام می شود، سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به ارسال اطلاعات پرونده داوطلبان به دانشگاه های محل درخواست آنان اقدام می کند و با نظر هیات اجرایی جذب، افراد واجد شرایط اولیه برای انجام مصاحبه علمی دعوت می شوند.
پس از انجام مصاحبه علمی و عمومی و انجام تحقیقات محلی، پرونده ها به هیات اجرایی جذب دانشگاه یا موسسه مربوطه، جهت بررسی همه مدارک و جمع بندی صلاحیت ها ارجاع می شود و با رای اعضای هیات اجرایی، تشخیص صلاحیتی داوطلب نهایی شده و به اطلاع داوطلب نیز می رسد.
در مرحله بعد، دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پرونده متقاضیانی را که مورد تایید اولیه هیات اجرایی جذب قرار گرفته اند از طریق سامانه جامع جذب به دبیرخانه هیات مرکزی جذب ارسال می کند.
هیات مرکزی جذب، تصمیم نهایی را حداکثر در ۴۵ روز به دانشگاه و موسسه اعلام می کند و موسسه موظف است حداکثر طی ۱۰ روز نتیجه را به اطلاع متقاضی برساند.
صدور ابلاغ استخدام پیمانی اعضای هیات علمی پس از تایید هیات مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه و موسسه مربوطه صادرخواهد شد.
اگر بازه زمانی رسیدگی پرونده ها در دانشگاه بیش از ۹۰ روز و تایید نهایی در مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیش از ۴۵ روز طول بکشد این دوره خارج از جدول زمانی تلقی شده و از سوی مراجع بالاتر قابل رسیدگی است.
نخستین فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۷ در شهریورماه انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ