فراخوان جذب نیروی خدماتی مدارس بزودی اعلام می‌شود

۲ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از اعلام فراخوان نیروی خدماتی در آموزش و پرورش در ماه‌های آتی جهت استخدام خبرداد.

به گزارش بازارکار از مهر، محمدرضا ابراهیمی در سلسله‌نشست‌های مدیران مدارس استان با مدیرکل در سمیرم اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین جایگاه‌هاست و خدا را شاکریم که برای سومین بار به سمیرم، شهرستان هزارچشمه و خاستگاه جهانگیرخان قشقایی سفر کردیم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گیریم.

وی ادامه داد: معلمی شغل خود خداوند است و پیامبر اسلام نیز شان خود را معلمی می‌داند و ما به این می‌بالیم که سرنوشت ما را خداوند معلمی رقم زد؛ خداوند وجه ممیزه انسان و حیوانات دیگر را قوه تفکر و تعقل رقم زد.

ابراهیمی افزود: در دوران کرونا عواقب متعددی را شاهدش بودیم که البته یکی از مزایای آن این بود که مردم متوجه شدند یک ساعت معلمی با چندین ساعت کار عادی برابر است.

هدف رتبه بندی متمایز کردن معلم از سایر کارمندان دولت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: مهم‌ترین هدف رتبه‌بندی این بود که دیگر معلم کارمند نیست و باید با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه مقایسه علمی و مادی شود؛ گرچه ممکن است به دلیل پیچیدگی کار مشکلاتی در اجرای فرایند وجود داشته باشد، اما به‌مرور برطرف خواهد شد؛ شبانه‌روز همکاران حوزه ستادی در استان و شهرستان برای عملیاتی‌شدن رتبه‌بندی تلاش کردند که قابل‌تقدیر است.

وی گفت: در دوران کرونا جامعه‌پذیری دانش‌آموز از فضای مجازی به بالاترین حد خود رسید و مسائل و مشکلات تربیتی و آموزشی عدیده‌ای را برای دانش‌آموزان ما ایجاد کرده است و ما باید تلاش کنیم تسلط فکری که دشمن از طریق فضای مجازی بر روی دانش‌آموزان ایجاد کرده است را با آموزش و پرورش توامان کنیم.

ابراهیمی اذعان داشت: گرایش به علوم پایه به‌ویژه درس ریاضی کم شده است که نیاز است به این موضوع توجه ویژه شود و همچنین درصد آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در شهرستان و استان باید توسعه پیدا کند.

کمبود سالانه ۱۵ هزار معلم در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر در استان اصفهان سالانه به طور متوسط حدود ۱۵ هزار معلم کسری داریم که ناچاریم از مسیرهای ناپایدار تامین معلم، آن را انجام دهیم؛ البته در این مسیر با عنایت ویژه دولت به آموزش و پرورش چند مجوز استخدامی اخذ شده است تا این بخشی از این کسری جبران شود.

وی تصریح کرد: در خصوص نیروهای خدماتی نیز فراخوان در ماه‌های آتی جهت استخدام اعلام خواهد شد تا بتوانیم جبران بخشی از این کسری نیروی خدماتی در مدرسه را داشته باشیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به شادابی و نشاط در مدارس توجه ویژه داشته باشند تا عنصر دانش‌آموز بتواند در آن رشد کند که در همین زمینه امروز جشنواره دختران آفتاب از سمیرم برگزار شد و امیدواریم در سطح استان تداوم داشته باشد.

منبع : خبرگزاری مهر

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای فراخوان جذب نیروی خدماتی مدارس بزودی اعلام می‌شود

  • ا
    افسانه حسن پور
    ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
    واسه نیروی خدمات باید دیپلم کامل داشت ؟‌زمان استخدامی کیه؟
    • مشاور «ای استخدام»
      ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۳۳
      کاربرعزیز
      شرایط استخدام نیروهای خدماتی هنوز اعلام نشده است ، از همین صفحه پیگیر باشید به محض انتشار اخباری پیرامون این موضوع از طریق سایت اطلاع رسانی میگردد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ