فراخوان جذب امریه از بین فارغ‌التحصیلان گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از بین فارغ‌التحصیلان و یا دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی در مقطع دکتری (پزشک) و سایر گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی اقدام به جذب امریه سربازی می‌کند.
به گزارش ایسنا، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نظر دارد در راستای انجام فعالیت‌های نوآورانه، محرومیت زدایی، توانمندسازی مناطق کمتر توسعه یافته، اشتغالزایی و خدمات پزشکی در چهارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از بین فارغ التحصیلان و یا دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی در مقطع دکتر (پزشک) و سایر گروه های پزشکی و پیراپزشکی اقدام به جذب امریه سربازی کند.

مهمترین ضوابط و شرایط این فراخوان به شرح زیر است:

    متقاضیان باید فارغ التحصیل و یا دانشجوی در شرف فارغ التحصیلی دانشگاه‌های برتر کشور باشند.
    اولویت انتخاب از واجدین شرایط زیر خواهد بود: (۱)متاهل، (۲) معاف از رزم، (۳) از خانواده تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امام خمینی (۴) متقاضی خدمت در مناطق محروم ضریب ۵ و بالاتر (۵) دارای حداقل ۶ ماه سابقه عضویت در پایگاه مقاومت بسیج (۶) جزو نخبگان/ استعدادهای برتر/ حافظان قرآن/ قاریان برتر (۷) فرزند برادر شهید، جانباز، جاویدالاثر و یا رزمنده با حداقل شش ماه سابقه جبهه
     فرآیند جذب با مصاحبه تخصصی در کمیته امریه ستاد اجرایی شروع شده و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی، صلاحیت‌های عمومی متقاضی نیز مورد گزینش قرار می‌گیرد.
    کارکنان وظیفه نباید از بستگان سببی و نسبی شاغل در مجموعه ستاد اجرایی و واحدهای تابعه باشند.
    درخواست افرادی که قصد ادامه تحصیل و یا گرفتن معافیت در طول دوره سربازی را دارند، مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.
     طول دوره امریه ۲۴ ماه کامل است و متقاضیانی که در گذشته بخشی از سربازی خود را طی کرده اند، دارای کسری هستند و یا در آینده قصد اقدام برای کسری خدمت دارند جذب نمی شوند.
    با توجه به سیاست کلی مبنی بر جذب نیروهای امریه پس از خدمت متقاضی باید متعهد شود که پس از طی دوره سربازی در صورت نیاز و رضایت واحد مربوطه به مدت سه سال به همکاری در قالب یک قرارداد کاری با حقوق و مزایای کارمندی ادامه دهد.
    حقوق، مزایا و بیمه کارکنان وظیفه طبق ضوابط و شرایط ستاد کل نیروهای مسلح برای نیروهای امریه خواهد بود.
     ستاد اجرایی هیچگونه تعهدی در خصوص اسکان نیروهای امریه در تهران و استان ها ندارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفتنی است مدرک موقت و یا گواهی دفاع، اسکن صفحات اول و دوم شناسنامه و کارت ملی و رزومه از مدارک لازم است که متقاضیان می‌توانند به ایمیل amrieh@eiko.ir ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۸۸۷۲۵۷۹۰ داخلی ۴۵۲۶ تماس بگیرند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ