فراخوان ثبت نام جهت دریافت تسهیلات وام مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر

۱ نظر

به گزارش بازارکاربه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، متن فراخوان به این شرح آمده است:
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر فعال سازی مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هماهنگی اداره کل تعاون، رفاه و کار امور اجتماعی استان بوشهر آن دسته از مشاغل خانگی که در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت دارند حمایت می نماید.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش مشاغل خانگی به نشانی mkh.mcls.gov.ir اطلاعات مورد نیاز، قانون، دستورالعمل و فهرست تمامی رشته های مشاغل خانگی مربوط به فرهنگ و هنر را مشاهده و به تفکیک مستقل – تحت پوشش – پشتیبان – ثبت نام کنند متقاضیان مشاغل خانگی باید از مهارت و تخصص کافی جهت انجام شغل خانگی مورد نظر برخوردار باشند . این اداره کل به فعالیتی که در رشته های فرهنگی و مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و یا مجوز گواهی نامه صادر از مراکز وابسته به این وزارتخانه می باشد پروانه فعالیت مشاغل خانگی صادر می نماید. افراد واجد شرایط می توانند بعد از ثبت نام در سایت، جهت کسب اطلاعات بیشتر به کارشناس اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر “سرکار خانم پروانه ” مراجعه نمایند. لازم به توضیح است ثبت نام افراد و صدور مجوز بهمعنای اشتغال قطعی یا فوری با دریافت وام فرد ثبت نام شده نمی باشد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای فراخوان ثبت نام جهت دریافت تسهیلات وام مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر

  • ح
    حمید شجاع شفیعی
    ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۲۱
    برام ارسال کنیدبرام ارسال

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ