صدور مجوز استخدام نیروهای پرستاری برای استان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به تناسب نداشتن تعداد پرستاران با تخت های پرستاری در استان بوشهر و نیازهای اساسی، صدور مجوز استخدام نیروهای پرستاری برای استان بوشهر ضروری است

به گزارش ایرنا، دکتر حسن ملکی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست با مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌های اصلی و ارزشمند هر سازمانی نیروی انسانی آن است بنابراین توجه به مسائل رفاهی همکاران به‌ویژه کادر پرستاری ضرورت انکارناپذیر بوده و انتظار است در قوانین بالادستی به این امر توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: حرفه‌ای شدن پرستاران با گرایش به سمت رشته‌های ارشد و توسعه مراکز پرستاری در منزل از دیگر مسائلی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به تناسب نداشتن تعداد پرستاران با تخت های پرستاری در استان بوشهر، گفت: افزایش تعداد مجوزهای استخدامی کادر پرستار در استان بوشهر باید زمینه جذب این افراد فراهم شود.

ملکی زاده یادآور شد: آموزش کارکنان و مدیران پرستاری در بیمارستان‌ها از دیگر نکاتی است که باید برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر مدنظر قرار بگیرد.

همایش ۲روزه مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت با هدف پایش عملکرد و بررسی تهیه و توزیع منابع و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با حضور مدیرکل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت برگزار شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ