صدور بیش از ۱۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۹ درصد تسهیلات تخصیص یافته برای ساماندهی مشاغل خانگی به استان پرداخت شده است گفت: بیش از ۱۳۰۰ مجوز نیز در زمینه مشاغل خانگی صادر شده است.


مختار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بر اساس سند توسعه اشتغال استان ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی در استان پیش بینی شده است اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ هزار و ۲۷۸ فرصت شغلی به میزان ۷۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان در سامانه رصد ثبت شده است.
وی عنوان کرد: شهرستان کنگاور با ایجاد ۱۶۲۷ فرصت شغلی با تحقق ۸۵ درصد تعهد و شهرستان اسلام‌آباد غرب با ۷۸ درصد تحقق تعهد اشتغال بیشترین درصد تحقق ایجاد اشتغال را از ابتدای سال تاکنون داشته‌اند.
احمدی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ثبت ۹۰۳۸ فرصت شغلی و کمیته امداد استان با ثبت ۵۶۳۴ فرصت شغلی و سازمان جهاد کشاورزی با ثبت ۵۰۱۹ فرصت شغلی بیشترین اشتغال را در سال ۱۴۰۱ در استان ایجاد کرده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد تسهیلات امسال مشاغل خانگی افزود: مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ساماندهی مشاغل خانگی برای استان کرمانشاه تخصیص یافته که تاکنون ۱۹۳ میلیارد ریال به میزان ۱۹ درصد آن توسط بانک‌های عامل استان با پیش‌بینی ۳۷۱ فرصت شغلی پرداخت شده و ۱۳۱۶ مجوز مشاغل خانگی به صورت مستقل و پشتیبان صادر شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ