صدور بیش از ۱۳۰۰ مجوز راه‌اندازی مشاغل خانگی

خراسان رضوی سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از محل اعتبارات بودجه ۱۴۰۰ در استان طی سال جاری در زمینه ایجاد مشاغل خانگی به ۲۳۱ پرونده مبلغ ۱۵۶ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است. در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۳۰ مجوز مشاغل خانگی در خراسان رضوی صادر شده است.

کلثوم فاضل در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان رضوی اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی به خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ هنوز ابلاغ نشده و تسهیلات راه‌اندازی مشاغل خانگی همچنان از منابع سال گذشته در حال پرداخت است.

وی افزود: طی سال جاری اعتبار در نظر گرفته شده برای اداره کل بهزیستی استان از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۸۹۷۱ میلیون ریال بود که نسبت به سال قبل ۳۰۶ درصد افزایش داشته است. همچنین اعتبار در نظر گرفته شده برای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۹۵۰۰ میلیون ریال است که نسبت به سال قبل ۴۲ درصد افزایش دارد.

سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: از محل اعتبارات ۱۴۰۰ استان و بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به ۳۳۷۳ درخواست راه‌اندازی مشاغل خانگی بیش از ۲۰۴۴ میلیون و کمیته امداد استان به ۸۶۶ درخواست بیش از ۶۳۷۷ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ