سهمیه سه درصد جذب و استخدام معلولین در دستگاه‌های دولتی

۲ نظر

سرپرست بهزیستی لرستان گفت: سهمیه سه درصد جذب و استخدام معلولین در دستگاه‌های دولتی تکلیف مدیران است.
همایون عمودی زاده در دیدار با امام‌جمعه الیگودرز و پرسنل بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه دیدار چهره به چهره با پرسنل علاوه بر تعامل و هم‌اندیشی سبب به وجود آمدن صمیمیت و صداقت در راستای انجام امورات محوله سازمانی خواهد شد، اظهار کرد: رفع مشکلات همکاران و جامعه هدف یکی از رویکردهای جدی است و با ادامه این روند می‌توانیم مسائل و مشکلات پیش‌روی کارکنان و مددجویان را بهتر درک کنیم و با بارش افکار مثبت مشکلات را از پیش‌رو برداریم.


وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی ابنیه و معابر عمومی باستناد به قانون جامع حمایت از حقوق معلولین و مطالبه به حق جامعه هدف، باید به صورت جدی و ویژه در دستور کار مدیران شهرستان‌ها قرار گیرد، گفت: یکی دیگر از مطالبات قانونی مددجویان سهمیه سه درصد جذب و استخدام معلولین در دستگاه‌های دولتی است که به عنوان تکلیف مدیران شهرستانی مطرح و در این خصوص گام‌های عملیاتی مطالبه‌گری ابلاغ خواهد شد.

سرپرست بهزیستی لرستان بر مطالبه گری و بهره مندی جمعیت هدف از تسهیلات اشتغال توسط مدیران شهرستانی و نیز آسیب شناسی و برنامه ریزی پیشگیرانه و کنترل آسیب‌های اجتماعی با رویکرد شناسایی و رصد آسیب‌های نوظهور به منظور اندیشیدن تدابیر هوشمندانه بر اساس ظرفیت‌های بومی جهت پیشگیری و کاهش سرعت این آسیب‌ها در جامعه تاکید کرد.

در ادامه این دیدار امام جمعه الیگودرز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و پرسنل بهزیستی در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و محرومیت‌زدایی تصریح کرد: رشد و توسعه هر جامعه متناسب با بکارگیری توان موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تامین بستری مناسب برای حضور فعال همه افراد جامعه و ایجاد فرصت‌های مساوی برای اقشار مختلف از جمله سالمندان معلولین و جانبازان در دسترسی آسان است.

حجت الاسلام والمسلمین سرلک بر مناسب‌سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی و ورزشی و وسائط نقلیه عمومی با وضعیت جسمی جانبازان و ناتوانان جسمی و حرکتی، منطبق بر معیارهای اصولی و مطلوب تاکید کرد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار استخدام معلولین اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای سهمیه سه درصد جذب و استخدام معلولین در دستگاه‌های دولتی

  • ا
    ایمان دانش( عضو بهزیستی البرز)
    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳
    مددجو یا عضوبهزیستی میباشم جویای کار میباشم
    من جسمی حرکتی و دیسک کمر سیاتیک و ... دارم.
    • ا
      ایمان دانش( عضو بهزیستی البرز)
      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵
      مددجوی بهزیستی و جویای کار مناسب وضعیت جسمانی خودم میباشم معزرت
      من جسمی حرکتی و دیسک کمر و سیاتیک و ... میباشم
      عنایت فرمایید
      سپاس

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ