سقف وام‌های اشتغالز‌ایی نیازمندان دو برابر افزایش یابد

۱ نظر

محمد بذرافشان خواستار افزایش دو برابری سقف وام‌های اشتغالز‌ایی نیازمندان شد و گفت: مشکل بیشتر خانواده‌های نیازمند به خصوص ایتام، تامین مسکن و سرپناهی امن است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان در دیدار با روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش دو برابری سقف وام‌های اشتغالزایی مددجویان قرض‌الحسنه اشتغال تبصره ۱۶ وام‌های راه‌اندازی حرفه برای مددجویان و نیازمندان شد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و گرانی‌ها، اجرا و پایداری طرح اشتغال با ۵۰ میلیون تومان دشوار است و این مبلغ کافی نیست.
او افزود: امیدواریم رایزنی‌های لازم برای افزایش سقف این وام‌ها توسط نمایندگان انجام شود و این مبلغ حداقل تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
بذرافشان، خواستار نگاه ویژه مجلس یازدهم به امر مسکن مددجویان شد و گفت: مشکل بیشتر خانواده‌های نیازمند به خصوص ایتام، تامین مسکن و سرپناهی امن است.
روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با توجه به گزارشات ارائه شده، عملکرد استان را در حوزه‌های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جهش تولید و برای توسعه اشتغال‌آفرینی به‌عنوان نماینده مردم پیگیر افزایش ۲ برابری سقف اعتبار وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال هستم.
او افزود: تجربیات کمیته امداد و دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسکن می‌تواند بسیار راهگشا باشد، این تجربیات به‌صورت مکتوب تهیه و در اختیار نمایندگان گذاشته شود تا با دستی پُر در برنامه‌های آتی مجلس از آن‌ها استفاده شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای سقف وام‌های اشتغالز‌ایی نیازمندان دو برابر افزایش یابد

  • A
    Alrza Zanganh
    ۲۸ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
    وام اشتغال نیازمندان هم به مانمیدندشمارابقران رسیدگی کنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ